Promóció
|
Ünnepel a Spar és a Budapest Borfesztivál
Kereskedelem
Nemcsak Magyarország legnagyobb borszakmai rendezvénye, hanem a rendezvény főtámogatójaként megjelenő Spar Magyarország is a 25. születésnapját ünnepli. Az eseményhez több promóció kapcsolódik.
|
|
|
Sikeres a dinnye promóciós program
Promóció
Sikerrel zárult a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és az Agrármarketing Centrum által július közepén indított dinnye promóciós program.
|
|
|
Becsengetésre készül az INTERSPAR
Promóció
Aki iskolakezdési utalványokkal fizet 5000 forint feletti vásárlás esetén, 500 forint értékű SPAR kupont kap ajándékba.
|
|
|
Együtt kampányol a BKK és a Borsodi
Promóció
A Borsodi Sörgyár Kft. és a BKK közös akcióval népszerűsíti a felelős alkoholfogyasztást és az éjszakai közösségi közlekedést. A közös kiadványhoz nyereményjáték is kapcsolódik.
|
|
|
Új nyereményjáték az Auchanban
Promóció
Augusztusban jótékonysági evezéssel és bajnoki kalandok nyereményjátékkal is készül az áruházlánc.
|
|
|
Integrált kommunikációs kampány a Posta Biztosítótól
Digitális
A Posta Biztosító július 29. és augusztus 22. között "A biztonság aranyat ér" elnevezéssel egy online, valamint ATL és BTL felületeken futó image kampányt indított.
|
|
|
Folytatódik a METRO nyereményjátéka
Promóció
Börcsön talált gazdára a METRO áruházak májusban zárult "Nyerő hetek" nyereményjátékának fődíja, egy Peugeot 208 típusú személyautó.
|
|
|
Összefogott az Axel Springer és a Spotify
Promóció
Az Axel Springer leánya, a WeltN24 egyéves szerződést kötött a Spotify-jal.
|
|
|
Osztálykirándulást kaptak a gyerekek a SPAR-tól
Promóció
A SPAR márciusban hirdette meg a Nyerj osztálykirándulást! elnevezésű játékot, amelyben a szülők és a vásárlók segítségét kérték abban, hogy három osztály álmát megvalósíthassák.
|
|
|
Az Artvertising ismét az LG-vel dolgozik
Promóció
Országos promóciót készít az Artvertising legújabb ügyfelének, az LG Fehéráru osztályának.
|
|
|