Hírek
1022 hír a hírkategóriában
Promóció

A WC-n még nem tört meg a nyomtatott sajtó hegemóniája
Kutatás
1000 fős országosan reprezentatív kutatást végzett januárban a Domestos megbízásából a Kutatópont a magyar lakosság otthoni higiéniai szokásairól.
2017-02-17 12:09, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Pepsi Vloggerőpróba – az influencer marketing egy új megközelítése
Márkák
Negyedik hete tart a Pepsi legújabb kampánya, a Vloggerőpróba, melynek keretein belül 4 hazai vlogger - Szilva, Unfield, Goodlike és I HaveNo Idea Hungary - különböző, a téli évszakhoz kapcsolódó feladatokat old meg
2017-02-09 13:23, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Hokisokkal kampányol a MOL
CSR
A MOL Liga névadó szponzoraként a MOL kifejezetten a rájátszásra időzítette online kampányát "Mi már a rájátszásra tankolunk" szlogennel.
2017-02-08 16:16, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Egy Toyota AYGO a nyeremény
Promóció
Három vállalat összefogásának nyertese egy autóval lett gazdagabb.
2017-01-31 16:42, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Döntőben a legjobb magyar fenntarthatósági pályázatok
CSR
Lezáró szakaszhoz érkezett a fenntarthatóság és az energiahatékonyság egyik legrangosabb nemzetközi eseményének magyarországi versenye.
2017-01-25 16:02, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Alpesi síversenyt támogat a Mastercard
CSR
Közel százezren szurkolnak élőben a kitzbüheli Hahnenkamm síverseny lelátóin, míg a televíziók előtt több mint 300 millió sportrajongó követi az eseményt.
2017-01-20 15:19, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Gazdára talált a SPAR nyereményautója
Promóció
Porubszki Péter nyerte a SPAR és a Fonte Viva "Vedd a Verdét, Vidd a Verdát!" nyereményjátékának fődíját, egy Fiat Tipo 1.4 16V személygépkocsit.
2017-01-11 12:51, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Végetért a Telekom - Duna Autó nyereményjáték
Promóció
Ma délelőtt ünnepélyesen átadták a győztesnek azt a közel öt millió forint értékű nyereményautót, melyet a Telekom és a Duna Autó Zrt. közös karácsonyi játékában lehetett megnyerni.
2016-12-23 15:01, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Jól teljesít a Nurofen - De'Longhi kuponfüzet
Promóció
Az egyik legkézenfekvőbb promóciós eszköz a kuponfüzet, ennek ellenére a marketingpiacon eddig a kisgyermekes szülők elérését nem célozta egyetlen ilyen kiadvány sem.
2016-12-20 18:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Játékgyűjtő akció indul a Garzon Caféban
Promóció
Decemberben egy héten át játékok adományozásával "fizethetnek" forralt borukért vagy kávéjukért Budapesten, a Wesselényi utcában található Garzon Caféban.
2016-12-16 17:02, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
789101112131415
  Egészségmarketing   Digitális
Kollagénnel a fiatalos kisugárzásért (x)
Piaci háttér és üzleti lehetőségek
A balatoni biciklizés lehet a tökéletes stresszlevezetés! (x)
A Megoldások a holnapért győztesei
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
  Karrier   Design
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Miért van szükségünk otthon szerszámkészletekre? (x)
Tudd, mire megy el a pénzed - az energiafogyasztás nem játék (x)
Szőnyegek a mindennapi luxusért: válassz megfontoltan! (x)
A kétkerekű száguldás szerelmeseinek elengedhetetlen kellék a sebességmérő! (x)
A tökéletes vágás titka (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A Kékszalag névadó támogatója hetedik éve a Raiffeisen Bank
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
A hulladék új élete: zero waste közösségek Magyarországon (x)
A Bátor Tábort támogatja az ALDI
A Megoldások a holnapért győztesei
  Kereskedelem
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl