Hírek
1022 hír a hírkategóriában
Promóció

A Lufthansa „Memory Network” digitális kampánya
Márkák
Április elején indította el a Lufthansa digitális kampányát "Lufthansa Memory Network" címmel.
2017-04-18 11:11, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Sport szelet tavaszi kampánya
Promóció
Rendhagyó kollaborációval startolt el a Sport szelet tavaszi kampánya, melyben a hazai csokimárka Magyarország kultikus sportbrandjével, a Tiszával együtt gondoskodik a "versenyzők" játékstílusáról.
2017-04-04 13:35, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Egyedülálló akciót vezetett be a Lidl
Mobilmarketing
A blue mobile-os ügyfelek egyenlegük feltöltésével a Lidl áruházakban egy időben vásárolt megjelölt termékekre 22%-os kedvezményt kapnak.
2017-04-04 09:03, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Promóció a Budapest Airport és Heinemann Duty Free együttműködésben
Promóció
A Budapest Airport és Heinemann Duty Free együttműködésben zajló hármas promóció idén először egy nemzetközi márkával, a Jim Beam whiskey-k gyártójával, a Beam Suntory-val indul.
2017-04-03 14:06, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Könyvelhagyó hétvége
Promóció
Március 24-től 26-ig ismét lesz nagy könyvelhagyó hétvége, ekkor ünnepli ugyanis a kilencedik születésnapját a Veszíts el egy könyvet! játék.
2017-03-23 09:03, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Újra matricagyűjtő akció a Sparnál
Promóció
A SPAR legújabb, 8. Garfield matricagyűjtő albuma ezúttal a világ megoldatlan rejtélyeit, a világűrt és a természet misztikus oldalát mutatja be olvasóinak.
2017-03-20 10:41, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A SPAR titkos nőnapi projektje
Promóció
Nőnap alkalmából a világ leghosszabb bókját szeretné megalkotni a SPAR a vásárlóközönséggel közösen.
2017-03-06 15:10, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Ingatlanértékesítési kampány a CIB Csoportnál
Promóció
A továbbra is élénk ingatlanpiaci keresletnek köszönhetően és a tavaly évvégi 27 ingatlanból álló sikeres portfolióértékesítést követően ingatlancsomag-értékesítési kampányt indít a CIB Csoport március 1-től.
2017-03-01 11:19, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A dm és Emirates közös facebook nyereményjáték nyertese
Promóció
A dm márkák egyenesen Dubajba repítik azt a szerencsés játékost, aki az idei évet a drogéria facebook nyereményjátékával indította.
2017-02-24 14:50, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Milka legújabb promóciója
Outdoor/indoor
Általában a felhívások hasonlóan csengenek: "Minden X. vásárló nyerhet hetente, naponta, percenként, másodpercenként ismétlődő sorsoláson, ahol 10, 100, 1000 vagy akár 10 000 darab ajándék vár gazdára!"
2017-02-22 15:38, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
67891011121314
  Egészségmarketing   Digitális
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Segíthet a magas THC-tartalmú kannabiszolaj a daganatos betegségek kezelésében? (x)
Magánkórházi megbízás a KRQ-nál
Hajbeültetés: kinek lehet megoldás? (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
A digitális rendszer fontossága a vendéglátóipari szektorban
Miért fontos minden vállalkozásnak foglalkozni a weboldala konverziós arányával?
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
  Karrier   Design
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
A „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztivál
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Hogyan formálja át az építőipart a modern szigetelőanyagok fejlődése? (x)
Mikor és hogyan érdemes hitelkiváltásban gondolkodni? (x)
Lakókocsi ponyvák: védelem az elemekkel szemben (x)
Az emeletes ágyak előnyei a többgyermekes háztartásokban (x)
A dugattyús vagy a csavarkompresszor lesz az ideális? (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A BioTechUSA növekedése
5 gondolat a Megoldások a holnapért 5 évéről
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Martin Couvra nyerte a 2025-ös Turkish Airlines Opent
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Megoldások a holnapért
  Kereskedelem
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl
10 éves a magyar Pepco
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik