Outdoor/indoor
|
Tűzriadó gyakorlat zajlott az újpalotai bevásárlóközpontban
Outdoor/indoor
Egyik nap reggel megszólaltak a tűzjelző rendszer szirénái az újpalotai AsiaCenterben. Az épület áramellátása leállt, a garázskapuk lecsukódtak és leálltak a liftek is.
|
|
|
Rejtett üzenetekkel kampányol a Hasbro
Outdoor/indoor
Kampányt indított a Hasbro Magyarország, amelyben a kortalan játékot, a Jengát szeretnék népszerűsíteni.
|
|
|
A Danone Életmód Program
Outdoor/indoor
Többezer vizsgálatot végeztek el a Magyarország átfogó egészségvédelmi szűrőprogramjának részét képező eseménysorozaton.
|
|
|
Zöld kampány a Duna Plazában
Outdoor/indoor
Többnapos környezetvédelmi programot indít a népszerű bevásárlóközpont.
|
|
|
A Coca-Cola Magyarország őszi plakátkampánya
Outdoor/indoor
Októbertől láthatók országszerte kihelyezve azok a Coca-Cola plakátok, amelyeken a modellek saját maguk jelentkezhettek kampányszereplőnek.
|
|
|
Interaktív Monopoly a Széna téri villamosmegállón
Outdoor/indoor
Az embernagyságú installáció segítségével most bárki a társasjáték közepébe csöppenhet.
|
|
|
Egykori iskola belső falaira kerültek grafikák Veszprémben
Outdoor/indoor
Évtizedek óta üresen álló egykori iskola belső falaira festettek 12 építészeti grafikát Veszprémben.
|
|
|
Országos roadshow-t indított a BVOP
Outdoor/indoor
Országos roadshow-t indított a Büntetés-végrehajtás Országos Parancsnoksága a fogvatartottak és a dolgozók mindennapjainak bemutatására - mondta Orosz Zoltán, a parancsnokság szóvivője.
|
|
|
Egészségügyi roadshow-t indított az ÁEEK
Outdoor/indoor
Egészségügyi roadshow-t indított az ÁEEK, a "Zöld recept - A mozgás gyógyszer" elnevezésű akció célja, hogy felhívják a figyelmet a szívinfarktus és a stroke kockázataira, a lehetséges megelőzési formákra.
|
|
|
Okosplakátok magyar fejlesztés segítségével
Outdoor/indoor
Magyar fejlesztésnek köszönhetően hódítják meg Budapestet és a többi világvárost az okostelefonjainkkal kommunikáló citylight-ok.
|
|
|