Hírek
1383 hír a hírkategóriában
Outdoor/indoor

Jóságra buzdítanak a Coca-Cola interaktív plakátjai
Outdoor/indoor
Jóságra buzdítanak és a hogyanra is ötletet adnak a Coca-Cola Magyarország interaktív plakátjai.
2018-12-21 10:40, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Megnyílt az adományokat fogadó Add tovább! ház Debrecenben
Outdoor/indoor
Megnyílt a karácsonyi adományokat fogadó Add tovább! ház Debrecen főterén.
2018-12-18 10:50, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Hugo Boss a citylightokon
Outdoor/indoor
Illatozó budapesti citylightokon népszerűsíti új parfümjeit a Hugo Boss. A JCDecaux megoldása most debütál a magyar köztereken.
2018-12-14 12:40, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Installáció a 2 000 újrahasznosított HONOR üveg hátlapból
Outdoor/indoor
A 2 000 újrahasznosított HONOR üveg hátlap felhasználásával készült installációt mutattak be Hongkongban, a Művészológia kiállításon.
2018-12-14 09:08, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
3D-bemutató a konténerek tetején
Outdoor/indoor
360°-os 3D "project mapping show-n" keltették életre az az Árpád híd lábánál épülő Agora Budapest központi terét a beruházás november 15-i virtuális alapkőletételi eseményén.
2018-12-13 10:30, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Idén ismét jár a Mikulástroli
Outdoor/indoor
Idén az adventi időszakban ismét közlekedik a Mikulástroli, amely december 19-ig ajándékokat is gyűjt a rászorulók számára.
2018-12-11 10:26, MTI + Mediainfo.hucikk olvasása
 
Cukorbomba az Árkádban
Outdoor/indoor
A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége különleges akcióval készült a novemberi diabétesz világnapra.
2018-12-11 09:48, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Tesco álláslehetőségekkel települt ki a BabaMama Expóra
Outdoor/indoor
A november középen megrendezett budapesti esemény versenyszférából érkezett kiállítói között a Tesco a legnagyobb munkáltatóként volt jelen.
2018-12-10 12:41, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Coca-Cola karácsonyi karaván a Mikulással és manóival
Outdoor/indoor
Idén összesen hat állomáson találkozhatnak az érdeklődők a Coca-Cola karácsonyi karavánnal, mely számtalan izgalmas programmal vár mindenkit.
2018-12-07 18:50, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Féllábú Mikulás hívja fel a figyelmet a cukorbetegségre
Outdoor/indoor
Rendhagyó outdoor kampánnyal hívja fel a figyelmet a 2-es típusú cukorbetegség veszélyeire a Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége és a Mediator.
2018-12-07 16:14, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
2345678910
  Egészségmarketing   Digitális
Kollagénnel a fiatalos kisugárzásért (x)
Piaci háttér és üzleti lehetőségek
A balatoni biciklizés lehet a tökéletes stresszlevezetés! (x)
A Megoldások a holnapért győztesei
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
  Karrier   Design
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Miért van szükségünk otthon szerszámkészletekre? (x)
Tudd, mire megy el a pénzed - az energiafogyasztás nem játék (x)
Szőnyegek a mindennapi luxusért: válassz megfontoltan! (x)
A kétkerekű száguldás szerelmeseinek elengedhetetlen kellék a sebességmérő! (x)
A tökéletes vágás titka (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A Kékszalag névadó támogatója hetedik éve a Raiffeisen Bank
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
A hulladék új élete: zero waste közösségek Magyarországon (x)
A Bátor Tábort támogatja az ALDI
A Megoldások a holnapért győztesei
  Kereskedelem
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl