Hírek
1383 hír a hírkategóriában
Outdoor/indoor

Folytatódik a Budapest Bank reklámja
Outdoor/indoor
A Budapest Bank kampánya, a "Hidd el, lehetséges" szlogennel ismert koncepció lakáshitel filmmel bővült.
2018-05-07 12:38, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Szentkirályi együttműködése a hazai divatiparral
Outdoor/indoor
Hazánk egyik legsikeresebb designere, Vágó Réka tervezett kiegészítőt az ásványvízmárkának.
2018-05-04 12:53, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Exkluzív páholy a Budapest Parkban
Outdoor/indoor
Az idei szezonban már a Szentkirályi is várja a bulizni vágyókat a Budapest Parkban.
2018-05-03 09:08, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Új Country Manager a POS Services élén
Outdoor/indoor
A céget vezető Dévényi-Radó Szilvia helyét 2018. május 1-jétől Branislav Guštafík veszi át.
2018-05-02 09:01, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
Ismét novellaíró pályázatot hirdet a JCDecaux
Outdoor/indoor
Ismét a megállókba költözik a kortárs irodalom: a JCDecaux idén is meghirdeti novellaíró pályázatát. A legjobb 20 novella nyáron kerül ki Budapest és a megyeszékhelyek busz és villamosmegállóiba.
2018-04-27 14:12, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
Az idei OTP Bank Fogászati Roadshow
Outdoor/indoor
Az idei OTP Bank Fogászati Roadshow keretében 13 helyszínre látogat el a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat ingyenes fogorvosi szűrést végző mozgó fogászati rendelője.
2018-04-26 12:47, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Jubilál a Virágos Magyarország
Outdoor/indoor
Idén 25. alkalommal hirdették meg a környezetszépítő versenyt.
2018-04-25 12:32, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
Új Rexona-kampány
Outdoor/indoor
A Rexona idén tavasszal dobta piacra legújabb izzadásgátlóját, amely egyszerre bánik el a szagokkal, az izzadsággal és a foltokkal.
2018-04-24 14:32, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Valós érzelmek a Milka plakátokon
Outdoor/indoor
Mondd el, Te hogy szereted a Milkát - ezt a kérést intézte a márka a fogyasztók felé idei első kampányában.
2018-04-23 09:56, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Újradefiniálta az ingatlan brandinget az fps
Outdoor/indoor
Az ügynökség integrált márkaépítési feladatként tekintett a lakóingatlan beruházásra, a kommunikációs stratégia felépítése során pedig mindent felölelő víziót alkotott.
2018-04-20 10:09, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
161718192021222324
  Egészségmarketing   Digitális
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Segíthet a magas THC-tartalmú kannabiszolaj a daganatos betegségek kezelésében? (x)
Magánkórházi megbízás a KRQ-nál
Hajbeültetés: kinek lehet megoldás? (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
A digitális rendszer fontossága a vendéglátóipari szektorban
Miért fontos minden vállalkozásnak foglalkozni a weboldala konverziós arányával?
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
  Karrier   Design
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
A „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztivál
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
A Turkish Cargo elnyerte a „Cargo Airline of the Year – Global” díjat
Hogyan formálja át az építőipart a modern szigetelőanyagok fejlődése? (x)
Mikor és hogyan érdemes hitelkiváltásban gondolkodni? (x)
Lakókocsi ponyvák: védelem az elemekkel szemben (x)
Az emeletes ágyak előnyei a többgyermekes háztartásokban (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A BioTechUSA növekedése
5 gondolat a Megoldások a holnapért 5 évéről
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Martin Couvra nyerte a 2025-ös Turkish Airlines Opent
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Megoldások a holnapért
  Kereskedelem
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl
10 éves a magyar Pepco
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik