Outdoor/indoor
|
Kész az első food truck nyomkövető
Outdoor/indoor
Elindult az első magyar foodtruck-kereső szolgáltatás, a findthetruck.hu. Az oldal célja, hogy a kocsikat folyamatosan nyomon követhesse a közönség az egész ország területén.
|
|
|
A POS Media 20 éves fennállását ünnepli
Outdoor/indoor
A POS Media Group, mint Európa vezető kiskereskedelmi és point-of-sale hirdetési megoldásokat kínáló ügynöksége április 1-jén ünnepelte 20 éves fennállását.
|
|
|
Különleges MINI egy különleges alkalomra
Outdoor/indoor
A brit prémiumgyártó egy kerekeken guruló ajándékkal készül az év esküvőjére: Harry herceg és Meghan Markle menyegzőjét egy kívül-belül egyedi élményautó köszönti.
|
|
|
Ikonikus terepjáró a Hotel tetején
Outdoor/indoor
Másfél órás manőver során, 26 méter magasba daruztak fel egy csaknem 2,5 tonnás Mercedes-Benz G-osztályt a Hotel Clark Budapest tetejére, a prémium autómárka ügyfélrendezvényére.
|
|
|
Elindult az országjáró Street Food Konvoj
Outdoor/indoor
Idén tavasszal újra elindult az országjáró Street Food Konvoj, hogy minél több vidéki városba elvigye a minőségi utcai gyorsételeket.
|
|
|
A MINI LIVING installáció-sorozat
Outdoor/indoor
A világhírű Salone del Mobile kiállítás áprilisban megrendezett felvonására a MINI a Londonban székelő Studiomama építészmérnökeivel fogott össze, hogy közösen életre hívták MINI LIVING-BUILT BY ALL névű koncepciót.
|
|
|
Tejfogyasztást népszerűsítő kampány indult
Outdoor/indoor
Elindult a minőségi hazai tejtermékek népszerűsítését célzó tavaszi marketingkampány a Földművelésügyi Minisztérium, az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács együttműködésében.
|
|
|
Pekingről készült fotók a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren
Outdoor/indoor
Pekingről és Kínáról készült fotókat tekinthet meg a közönség a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér indulási szintjén - közölte a Budapest Airport Zrt. az MTI-vel.
|
|
|
A Pető Intézetet szépítették a Viacom karitatív napján
Outdoor/indoor
Idén is megtartotta karitatív napját a Viacom: a médiavállalat dolgozói tovább szépítették a Pető Intézet környezetét.
|
|
|
Merész kampány az Arena Mall-tól
Outdoor/indoor
Formabontó kommunikációval kezdte a tavaszt az Arena Mall. A választások hajrájáraidőzített integrált kampány szlogenje: "Szavazz a divatra!".
|
|
|