Hírek
1386 hír a hírkategóriában
Outdoor/indoor

Drónszabályozó technológia a Vodafone-tól
Outdoor/indoor
A Vodafone a világon elsőként mutatta be, hogy a mobiltechnológia révén miként lehetséges szigorú ellenőrzés alatt tartani és megakadályozni a drónok berepülését különféle ideiglenesen őrzött területre.
2019-07-15 10:25, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Munkaerő-toborzó Volánbusz az EFOTT-on
Outdoor/indoor
Autóbuszvezetői szimulátorral felszerelt munkaerő toborzóbuszt alakított ki a Volánbusz.
2019-07-12 11:40, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Fogászati szűrés az EFOTT-on
Egészségmarketing
A 250 éves Semmelweis Egyetem csütörtök reggel 9:00 órától fotóra érdemes vizsgálattal szolgál.
2019-07-11 10:01, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
A Red Bull Air Race Zamárdiban
Outdoor/indoor
A kétnapos, ingyenesen látogatható rendezvény nem csak a repülés rajongói számára kikapcsolódási lehetőség, hiszen szárazföldi programokból sem lesz hiány a hétvégén.
2019-07-09 12:23, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az ibis szállodamárka a Szigeten
Márkák
Az ibis szállodamárka nemzetközi programjának keretében 17 országban adnak helyi művészek összesen 44 intim és exkluzív minikoncertet.
2019-07-08 09:15, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Coca-Cola karácsonyi karavánja a nyári fesztiválokon
Outdoor/indoor
Hóesés, Jingle Bells, fényfüzérek, rénszarvasszán - a Coca-Cola elhozza a telet az idei nyári fesztiválszezonba.
2019-07-05 13:59, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Zöld oázis a Balaton Sound-on
Outdoor/indoor
A Balaton Sound-on kialakított E.ON Oázisban zöld környezetben, igazi feltöltődést kínálva, napenergiával üzemeltetett telefontöltőkkel várják a fesztiválozókat.
2019-07-05 10:36, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az idei OTP Bank Fogászati Roadshow
Outdoor/indoor
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat fogászati szűrőbusza az OTP Bank Fogászati Roadshow keretében évek óta járja az országot.
2019-07-03 13:18, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
WWF Nagy Ugrás az EFOTT-on
Outdoor/indoor
A WWF Magyarország központi eseményének 2019-ben az EFOTT fesztivál ad otthont, ahol a résztvevők közös vízbe ugrással hívják fel a figyelmet éltető vizeinkre.
2019-07-03 11:53, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Szelfizéssel segíthetik a fesztiválozók az autizmussal élőket
Outdoor/indoor
Idén nyáron is segíthetik a fesztiválozók az Út a Mosolyért Alapítványt azzal, hogy az #együttazautistákért hashtaggel posztolják a fesztiválélményeikről készült fotóikat a közösségi médiában.
2019-07-03 09:13, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
Softshell kabátok az aktív életmódhoz (x)
Arcfeszesítés szálbehúzással: az időtlen szépség elérése (x)
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Kannabisz és alkohol – új irány az egészségtudatos fogyasztásban (x)
Még van lehetőség nevezni ’Az Év Honlapja 2025’ pályázatra!
Október 30-án zárul Az Év Honlapja 2025 pályázat!
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Startol ’Az Év Honlapja’ 2025 digitális verseny!
Az akadálymentes weboldalak fontossága
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Lidl 4 keréken: mozgó üzlet járja a vidéki településeket
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Diageo a Sziget Fesztiválon
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Az okostelefon védelme: stílusos és praktikus megoldások (x)
A kézbe simuló világ: a mobiltelefon mint játékgép (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
  Karrier   Design
Bővül a 4iG SDT menedzsmentje
Karrierváltás ősszel
Új vezető a Yettel Márka- és Marketingkommunikációs Igazgatóság élén
Szervezeti megújulás az ACG-nél
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Hogyan alakítsuk ki az álomkonyhánkat? (x)
A kényelem és dizájn olasz mesterművei (x)
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
  DM   Kutatás
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Csak keveseknél nőtt a profit 2024-ben
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
  Promóció   Reklám
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Hogyan lehet energiahatékonyabb az otthonunk? (x)
Innovatív akkumulátorok motorkerékpárokhoz (x)
Tippek, hogyan válasszuk ki a megfelelő kerti kisházat (x)
Szilikonozás mesterfokon: hogyan érheted el a penészmentes fürdőszobát? (x)
Ilyen a jó cateringszolgáltatás (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
Robert Pattinson az 1664 márkanagykövete lett
A kávécserje élete: titkok a csészéd mögött (x)
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
A Rossmann újabb elismerései
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Mit tegyünk az elhasználódott eszközökkel? (x)
A Foldana lett a Hédervár KSE névadó szponzora
Adni Öröm! – 1800 gyermek kezdheti méltó módon a tanévet
  Kereskedelem
Saját tervezésű gyémánt eljegyzési gyűrű (x)
A Rossmann-nál az ünnep a családról szól
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
Lidl 4 keréken: mozgó üzlet járja a vidéki településeket
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól