Outdoor/indoor
|
Folytatódik a Budapest Bank reklámja
Outdoor/indoor
A Budapest Bank kampánya, a "Hidd el, lehetséges" szlogennel ismert koncepció lakáshitel filmmel bővült.
|
|
|
A Szentkirályi együttműködése a hazai divatiparral
Outdoor/indoor
Hazánk egyik legsikeresebb designere, Vágó Réka tervezett kiegészítőt az ásványvízmárkának.
|
|
|
Exkluzív páholy a Budapest Parkban
Outdoor/indoor
Az idei szezonban már a Szentkirályi is várja a bulizni vágyókat a Budapest Parkban.
|
|
|
Új Country Manager a POS Services élén
Outdoor/indoor
A céget vezető Dévényi-Radó Szilvia helyét 2018. május 1-jétől Branislav Guštafík veszi át.
|
|
|
Ismét novellaíró pályázatot hirdet a JCDecaux
Outdoor/indoor
Ismét a megállókba költözik a kortárs irodalom: a JCDecaux idén is meghirdeti novellaíró pályázatát. A legjobb 20 novella nyáron kerül ki Budapest és a megyeszékhelyek busz és villamosmegállóiba.
|
|
|
Az idei OTP Bank Fogászati Roadshow
Outdoor/indoor
Az idei OTP Bank Fogászati Roadshow keretében 13 helyszínre látogat el a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat ingyenes fogorvosi szűrést végző mozgó fogászati rendelője.
|
|
|
Jubilál a Virágos Magyarország
Outdoor/indoor
Idén 25. alkalommal hirdették meg a környezetszépítő versenyt.
|
|
|
Új Rexona-kampány
Outdoor/indoor
A Rexona idén tavasszal dobta piacra legújabb izzadásgátlóját, amely egyszerre bánik el a szagokkal, az izzadsággal és a foltokkal.
|
|
|
Valós érzelmek a Milka plakátokon
Outdoor/indoor
Mondd el, Te hogy szereted a Milkát - ezt a kérést intézte a márka a fogyasztók felé idei első kampányában.
|
|
|
Újradefiniálta az ingatlan brandinget az fps
Outdoor/indoor
Az ügynökség integrált márkaépítési feladatként tekintett a lakóingatlan beruházásra, a kommunikációs stratégia felépítése során pedig mindent felölelő víziót alkotott.
|
|
|