Hírek
1383 hír a hírkategóriában
Outdoor/indoor

Józanságra buzdít a Heineken és az ORFK
Outdoor/indoor
Közös harcot indít a közúti közlekedésbiztonság javítása és az ittas vezetés visszaszorítása érdekében a HEINEKEN Hungária és az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság (ORFK-OBB).
2018-07-31 10:33, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Megvolt a harmadik Soproni Sörrally
Outdoor/indoor
Harmadszor lengett a kockás zászló a Soproni Sörrallyn.
2018-07-30 09:27, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A TEVAgy a Hős!-kampánya
Outdoor/indoor
A TEVAgy a Hős!-kampány újdonsága, hogy egy nagyon egyszerű módszerrel, egy felfújható gumilabda segítségével mutatja be az újraélesztés mozdulatsorát, és teremti meg az otthon gyakorlás lehetőségét.
2018-07-27 12:17, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Megújult a támfal a szobi Dunaparton
Outdoor/indoor
Szobon elkészültek az önkéntesek annak a beton támfalnak a festésével, amely a Duna-part mentén húzódik.
2018-07-26 12:12, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Lavazza újra vendégül látott André Agassit
Outdoor/indoor
A Lavazza nyolcadik éve támogatta a Wimbledoni Teniszbajnokságot.
2018-07-25 15:11, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Art of Danube
Outdoor/indoor
Egy 1 km hosszú vásznon örökítette meg a Duna egyedülálló tájait, valamint veszélyeztetett növény- és állatfajait a szerbiai Szond városából származó Ana Tudor festőnő.
2018-07-24 17:08, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
A XIXO reklámkampány a hazai sportolókkal
Outdoor/indoor
A hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót az idén 5. születésnapját ünneplő, fiatal magyar brand, a XIXO.
2018-07-23 14:52, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Megnyílt a Sláger FM Sky Terasz
Outdoor/indoor
Megnyílt a Sláger FM Sky Terasz az Oxygen Wellness Naphegy tetején, ahol a Naphegy Étterem és Terasz kiváló ételei és italai mellett a gyönyörű kilátásban is gyönyörködhetnek a vendégek.
2018-07-20 09:01, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya
Outdoor/indoor
A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya életre szabva, autentikus módon tárja fel a fogyasztók számára, a márka sajátos világát, s egyben fő üzenetét.
2018-07-19 13:20, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Zöld építészeti megoldásokban gazdag irodaházat avattak fel
Outdoor/indoor
Budapest egyik vezető ingatlanfejlesztője, a GTC Hungary legújabb irodafejlesztésének átadó, nyitó partijára került sor június 21-én a nyári nap-éj egyenlőség napján.
2018-07-18 18:35, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
101112131415161718
  Egészségmarketing   Digitális
A balatoni biciklizés lehet a tökéletes stresszlevezetés! (x)
A Megoldások a holnapért győztesei
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Segíthet a magas THC-tartalmú kannabiszolaj a daganatos betegségek kezelésében? (x)
Magánkórházi megbízás a KRQ-nál
Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
A digitális rendszer fontossága a vendéglátóipari szektorban
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
  Karrier   Design
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
A tökéletes vágás titka (x)
A Turkish Cargo elnyerte a „Cargo Airline of the Year – Global” díjat
Hogyan formálja át az építőipart a modern szigetelőanyagok fejlődése? (x)
Mikor és hogyan érdemes hitelkiváltásban gondolkodni? (x)
Lakókocsi ponyvák: védelem az elemekkel szemben (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A BioTechUSA növekedése
A Megoldások a holnapért győztesei
5 gondolat a Megoldások a holnapért 5 évéről
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Martin Couvra nyerte a 2025-ös Turkish Airlines Opent
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
  Kereskedelem
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl
10 éves a magyar Pepco