Outdoor/indoor
|
Józanságra buzdít a Heineken és az ORFK
Outdoor/indoor
Közös harcot indít a közúti közlekedésbiztonság javítása és az ittas vezetés visszaszorítása érdekében a HEINEKEN Hungária és az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság (ORFK-OBB).
|
|
|
Megvolt a harmadik Soproni Sörrally
Outdoor/indoor
Harmadszor lengett a kockás zászló a Soproni Sörrallyn.
|
|
|
A TEVAgy a Hős!-kampánya
Outdoor/indoor
A TEVAgy a Hős!-kampány újdonsága, hogy egy nagyon egyszerű módszerrel, egy felfújható gumilabda segítségével mutatja be az újraélesztés mozdulatsorát, és teremti meg az otthon gyakorlás lehetőségét.
|
|
|
Megújult a támfal a szobi Dunaparton
Outdoor/indoor
Szobon elkészültek az önkéntesek annak a beton támfalnak a festésével, amely a Duna-part mentén húzódik.
|
|
|
A Lavazza újra vendégül látott André Agassit
Outdoor/indoor
A Lavazza nyolcadik éve támogatta a Wimbledoni Teniszbajnokságot.
|
|
|
Art of Danube
Outdoor/indoor
Egy 1 km hosszú vásznon örökítette meg a Duna egyedülálló tájait, valamint veszélyeztetett növény- és állatfajait a szerbiai Szond városából származó Ana Tudor festőnő.
|
|
|
A XIXO reklámkampány a hazai sportolókkal
Outdoor/indoor
A hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót az idén 5. születésnapját ünneplő, fiatal magyar brand, a XIXO.
|
|
|
Megnyílt a Sláger FM Sky Terasz
Outdoor/indoor
Megnyílt a Sláger FM Sky Terasz az Oxygen Wellness Naphegy tetején, ahol a Naphegy Étterem és Terasz kiváló ételei és italai mellett a gyönyörű kilátásban is gyönyörködhetnek a vendégek.
|
|
|
A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya
Outdoor/indoor
A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya életre szabva, autentikus módon tárja fel a fogyasztók számára, a márka sajátos világát, s egyben fő üzenetét.
|
|
|
Zöld építészeti megoldásokban gazdag irodaházat avattak fel
Outdoor/indoor
Budapest egyik vezető ingatlanfejlesztője, a GTC Hungary legújabb irodafejlesztésének átadó, nyitó partijára került sor június 21-én a nyári nap-éj egyenlőség napján.
|
|
|