Mobilmarketing
|
Együttműködik a WWF és a Duna Plaza
Mobilmarketing
A WWF és a Duna Plaza virtuális élményparkjában a látogatók egy mobil applikáció segítségével testközelből is megismerhetnek számos olyan hazai és más területekről származó ikonikus állatfajt.
|
|
|
Mobilra fejlesztett az AAA AUTO
Mobilmarketing
Az AAA AUTO mobil használtautó-kereskedési szolgáltatása a használt gépkocsik eladói körében a legnépszerűbb.
|
|
|
Legnagyobb önkéntes akcióját szervezte a Telekom
CSR
A Magyar Telekom és tagvállalata, a T-Systems Magyarország önkéntes napot szervezett október 15-én.
|
|
|
Új falfestményen üzen a Telekom a Krisztina körúton
Outdoor/indoor
A Magyar Telekom jóvoltából megújult a vállalat 1. kerületi Krisztina körúti székházával szembeni épület tűzfala 2016. október közepén.
|
|
|
Átalakítja a kereskedelmet a mobil eszközök használata
Kutatás
A magyar fogyasztók egy része is mobil készülékével hasonlít össze árakat, tájékozódik termékekről és igyekszik minél jobban dönteni vásárlásairól.
|
|
|
Okos jégkocka a Martini-től
Márkák
Az italba tett kocka érzékeli, ha elfogy körülötte az ital, jelez a pultosnak, a pincér pedig kiviszi a következőt.
|
|
|
Bringásoknak fejlesztett mobilappot a McDonald’s
Mobilmarketing
Könnyebben manőverezhetnek Budapesten és környékén a bringások: a McDonald's feltérképezte a főváros kerékpáros útvonalait, és egyetlen mobilalkalmazásba sűrítette mindazt, amire egy biciklisnek szüksége lehet.
|
|
|
Hibabejelentő applikációt fejlesztett az E.ON
Mobilmarketing
A közvilágítási hibák gyors és egyszerű bejelentését szolgálja, de akár más közműszolgáltatók hibáinak jelzésére is továbbfejleszthető az a mobiltelefonos applikáció, amelyet Nagykanizsán mutatott be az E.ON.
|
|
|
A paralimpikonokért is dobog a szurkolói szív
CSR
A Telekom "Szurkolói Szív" alkalmazásán keresztül továbbra is bárki tud buzdítást küldeni a riói paralimpián résztvevő magyar parasportolóknak. A szív Adámi Zsanett világcsúcs tartó paraúszónál "dobog" Rióban.
|
|
|
Workshop keretében népszerűsíti a Merlin a VR-t
Mobilmarketing
Az ügynökség célja, hogy megismertesse a marketing döntéshozókkal a 360 fokos 3D térhatású filmekben és animációkban rejlő kommunikációs perspektívákat.
|
|
|