Hírek
437 hír a hírkategóriában
Mobilmarketing

Együttműködik a WWF és a Duna Plaza
Mobilmarketing
A WWF és a Duna Plaza virtuális élményparkjában a látogatók egy mobil applikáció segítségével testközelből is megismerhetnek számos olyan hazai és más területekről származó ikonikus állatfajt.
2016-11-03 12:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Mobilra fejlesztett az AAA AUTO
Mobilmarketing
Az AAA AUTO mobil használtautó-kereskedési szolgáltatása a használt gépkocsik eladói körében a legnépszerűbb.
2016-10-25 11:03, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Legnagyobb önkéntes akcióját szervezte a Telekom
CSR
A Magyar Telekom és tagvállalata, a T-Systems Magyarország önkéntes napot szervezett október 15-én.
2016-10-17 10:09, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Új falfestményen üzen a Telekom a Krisztina körúton
Outdoor/indoor
A Magyar Telekom jóvoltából megújult a vállalat 1. kerületi Krisztina körúti székházával szembeni épület tűzfala 2016. október közepén.
2016-10-14 09:07, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Átalakítja a kereskedelmet a mobil eszközök használata
Kutatás
A magyar fogyasztók egy része is mobil készülékével hasonlít össze árakat, tájékozódik termékekről és igyekszik minél jobban dönteni vásárlásairól.
2016-10-12 13:06, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Okos jégkocka a Martini-től
Márkák
Az italba tett kocka érzékeli, ha elfogy körülötte az ital, jelez a pultosnak, a pincér pedig kiviszi a következőt.
2016-10-07 09:10, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Bringásoknak fejlesztett mobilappot a McDonald’s
Mobilmarketing
Könnyebben manőverezhetnek Budapesten és környékén a bringások: a McDonald's feltérképezte a főváros kerékpáros útvonalait, és egyetlen mobilalkalmazásba sűrítette mindazt, amire egy biciklisnek szüksége lehet.
2016-09-22 15:01, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Hibabejelentő applikációt fejlesztett az E.ON
Mobilmarketing
A közvilágítási hibák gyors és egyszerű bejelentését szolgálja, de akár más közműszolgáltatók hibáinak jelzésére is továbbfejleszthető az a mobiltelefonos applikáció, amelyet Nagykanizsán mutatott be az E.ON.
2016-09-09 13:01, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
A paralimpikonokért is dobog a szurkolói szív
CSR
A Telekom "Szurkolói Szív" alkalmazásán keresztül továbbra is bárki tud buzdítást küldeni a riói paralimpián résztvevő magyar parasportolóknak. A szív Adámi Zsanett világcsúcs tartó paraúszónál "dobog" Rióban.
2016-09-08 09:14, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Workshop keretében népszerűsíti a Merlin a VR-t
Mobilmarketing
Az ügynökség célja, hogy megismertesse a marketing döntéshozókkal a 360 fokos 3D térhatású filmekben és animációkban rejlő kommunikációs perspektívákat.
2016-08-31 13:50, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
34567891011
  Egészségmarketing   Digitális
A változókor utáni problémák
Édesítőszerek, szirupok világa: édesítés kompromisszumok nélkül (x)
Hajnövesztő tippek időseknek (x)
A kék fény veszélyei és védelmi megoldások (x)
A Knorr-Bremse Budapest az országos sportversenyen
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
A digitális rendszer fontossága a vendéglátóipari szektorban
Miért fontos minden vállalkozásnak foglalkozni a weboldala konverziós arányával?
Megvannak „Az Év Honlapja” 2024 díjazottjai!
Érdemes második processzorral bővíteni a kétutas szervert? (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
  Karrier   Design
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
A „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztivál
Minél magasabb pozíciót töltenek be, annál nagyobb a nyomás a nőkön
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
Ötletek, amelyekkel feldobható a gyerkőcök birodalma (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
A zsindelytető szellőztetésének kivitelezése a vállalkozás érdeke is (x)
A villanybojler vezérlőpaneljének cseréje (x)
Tippek a hatékony mosogatáshoz (x)
Tavaszi kert – az új álom (x)
A BioTechUSA növekedése
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
A Snickers legújabb kampánya
A BioTechUSA növekedése
120 év jövőbe mutató gondolkodását ünnepli a Knorr-Bremse
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
A kézszárító gépek jövője: fenntarthatóság, energiahatékonyság, higiénia (x)
Az „Egy csomag szeretet” nevű gyűjtés
Egyedi ajándékok újrahasznosított anyagokból (x)
Kihirdették a K&H a fenntartható önkormányzatokért pályázat nyerteseit
Több mint 35 millió forintot adományozott a Budapest Airport
  Kereskedelem
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
Hogyan választunk termékeket a babáknak? (x)
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése
Több mint 1,5 milliárd SuperShop ponttal jutalmazta a SPAR a vásárlói hűséget
Mintegy 150 új munkatárssal bővíti csapatát a Lidl