Mobilmarketing
|
Átalakítja a kereskedelmet a mobil eszközök használata
Kutatás
A magyar fogyasztók egy része is mobil készülékével hasonlít össze árakat, tájékozódik termékekről és igyekszik minél jobban dönteni vásárlásairól.
|
|
|
Okos jégkocka a Martini-től
Márkák
Az italba tett kocka érzékeli, ha elfogy körülötte az ital, jelez a pultosnak, a pincér pedig kiviszi a következőt.
|
|
|
Bringásoknak fejlesztett mobilappot a McDonald’s
Mobilmarketing
Könnyebben manőverezhetnek Budapesten és környékén a bringások: a McDonald's feltérképezte a főváros kerékpáros útvonalait, és egyetlen mobilalkalmazásba sűrítette mindazt, amire egy biciklisnek szüksége lehet.
|
|
|
Hibabejelentő applikációt fejlesztett az E.ON
Mobilmarketing
A közvilágítási hibák gyors és egyszerű bejelentését szolgálja, de akár más közműszolgáltatók hibáinak jelzésére is továbbfejleszthető az a mobiltelefonos applikáció, amelyet Nagykanizsán mutatott be az E.ON.
|
|
|
A paralimpikonokért is dobog a szurkolói szív
CSR
A Telekom "Szurkolói Szív" alkalmazásán keresztül továbbra is bárki tud buzdítást küldeni a riói paralimpián résztvevő magyar parasportolóknak. A szív Adámi Zsanett világcsúcs tartó paraúszónál "dobog" Rióban.
|
|
|
Workshop keretében népszerűsíti a Merlin a VR-t
Mobilmarketing
Az ügynökség célja, hogy megismertesse a marketing döntéshozókkal a 360 fokos 3D térhatású filmekben és animációkban rejlő kommunikációs perspektívákat.
|
|
|
Xerox: egyre okosabbá válnak a csomagolások
Mobilmarketing
A vásárlási szokások változásai a csomagolóipart sem hagyják érintetlenül. Mélyreható átalakulások előtt áll ez a szektor, hogy lépést tartson az egész világot behálózó infokommunikációs fejlesztésekkel.
|
|
|
Szurkolói körkép az OTP-től
Mobilmarketing
A MOB gyémántfokozatú támogatója, az OTP Bank elkészítette olimpiai szurkolói körképét.
|
|
|
A BeeRides nyerte a Ford Mobility Tour startup versenyét
Márkák
Magyar vállalkozás, a közösségi autómegosztást elősegítő szolgáltatása nyerte a Ford mobilitást előmozdító startup versenyét, amelyet a visegrádi országokban működő startupok bevonásával Budapesten tartottak meg.
|
|
|
Együttműködik a BMW Motorrad és a Rever
Márkák
Céljuk egy motorosokból álló globális közösség felépítése, akik megoszthatják egymással a motorozás szenvedélyét.
|
|
|