Mobilmarketing
|
160 Opelt vásárolt a Magyar Posta
Márkák
A társaság az Opel Magyarországtól vásárol 160 Combo kistehergépjárművet. Az Opel a Posta speciális igényeinek megfelelően alakítja ki a járműveket.
|
|
|
Az applikáció alapú autós utazás
Mobilmarketing
Hoopps néven hamarosan új megközelítésből lesz elérhető az applikáció alapú autózás.
|
|
|
E.ON mobil app a közvilágításban
Digitális
Az E.ON területén már 59 településen elérhető a közvilágítási hibabejelentő applikáció.
|
|
|
Itt az idő az automatizált vezetés jogi keretének kidolgozására
Mobilmarketing
A Continental felhívja a figyelmet a következő lépcsőfok megvalósítására, azaz a jogi keretrendszer kidolgozására, hogy az automatizált vezetés a következő szintre léphessen.
|
|
|
Egyedülálló akciót vezetett be a Lidl
Mobilmarketing
A blue mobile-os ügyfelek egyenlegük feltöltésével a Lidl áruházakban egy időben vásárolt megjelölt termékekre 22%-os kedvezményt kapnak.
|
|
|
Vodafone IoT bringák Szingapúrban
Mobilmarketing
A Balaton és a Velencei-tó partján egy éve lehet a Vodafone IoT megoldásaira épülő elektromos kerékpárokat bérelni, most már a Vodafone IoT megoldásait használó bringákra van lehetőség Szingapúrban is.
|
|
|
Belép az e-kereskedelembe a Viber
Mobilmarketing
Az új funkció lehetővé teszi a csevegésen belül vásárlást, egyben a vállalat első lépését jelenti a teljes körű szolgáltatásokat biztosító mobilplatformmá válás felé.
|
|
|
10 éves a Vodafone M-Pesa
Mobilmarketing
A Vodafone M-Pesa jelentős mértékben javítja a használók életminőségét, biztonságát és egészségügyi ellátását is.
|
|
|
Scania Thaiföldön
Outdoor/indoor
A mobil mulatozók szórakoztatására egyre több "shing-shub tours" - buli- és karaokebusz - közlekedik Thaiföld útjain. A Scania most még biztonságosabbá teszi ezeket a gördülő éjszakai klubokat.
|
|
|
SimplePay a Shopify-ban
Kereskedelem
Az OTP Mobil fizetési megoldása az egyedüli hazai szereplő a Shopify kiterjedt hálózatában.
|
|
|