Mobilmarketing
|
Afrikára szabott okostelefonnal áll elő a Huawei
Mobilmarketing
A Microsoft-tal partnerségben "exkluzív olcsó" Windows Phone 8 rendszerű okostelefont dob piacra a Huawei, hét afrikai országban.
|
|
|
Feltámadt az Ericsson
Mobilmarketing
A világ legnagyobb vezeték nélküli rendszereket szolgáltató cége, a tavalyi utolsó negyedévben majdnem két éve nem látott, 5 százalékos bevételnövekedést tapasztalt. Az Ericsson azonban továbbra is veszteséges.
|
|
|
Új termékek és rebranding a Blackberry-nél
Mobilmarketing
BlackBerry 10 néven új operációs rendszerrel és két új okostelefonnal rukkol ki a Research in Motion (RIM), amely mostantól szintén BlackBerry néven működik.
|
|
|
Rekordon a fogyasztói bizalom a mobilosoknál
Mobilmarketing
A BuzzCity mobilmédiacég felmérése szerint az okostelefon tulajdonosok 17 százaléka állítja, hogy a mobilreklám rá tudta venni egy termék, vagy szolgáltatás megvásárlására.
|
|
|
Mobilon erősített a Facebook
Mobilmarketing
A valaha gyenge pontnak számító mobilüzletág, immár erősség a Facebook -nál.
|
|
|
USA: 81 százalékkal nőtt a mobilkereskedelem tavaly
Mobilmarketing
Az Egyesült Államok mobilkereskedelmi eladásai 81 százalékkal nőttek 2012-ben, így elérték a 25 milliárd dollárt. A mobilos értékesítés az általános e-kereskedelmi eladások 11 százalékát tették ki tavaly.
|
|
|
Játékfelismerővel digitalizál a Disney
Mobilmarketing
A The Walt Disney Company és a Jakks játékgyártó licensz szerződést kötött a NantWorks digitális céggel, amelynek új képfelismerős mobilalkalmazása interakcióba lép a médiaóriás közismert mesefiguráival.
|
|
|
Ugrásszerűen nőtt a tablet-használat Magyarországon
Mobilmarketing
Magyarországon 2012-ben több mint 65 ezer táblagép talált gazdára a teljes hazai állomány pedig átlépte a 150 ezer darabot - derül ki az eNET-Telekom, "Jelentés az internetgazdaságról" témájú kutatásából.
|
|
|
A mobilmarketingre koncentrál a Coca-Cola
Mobilmarketing
A Coca-Cola üdítőital óriás marketingtervei között egyre fontosabb szerepet kap a mobilszegmens: így a cég SMS és hely-alapú szolgáltatásait is fejleszti.
|
|
|
Gyerekeknek kínál szolgáltatást az Amazon
Digitális
A karácsonyi szezon beköszöntével az Amazon, korlátlan letöltéssel, előfizetéses multimédia szolgáltatást kínál, a 3 és 8 év közötti gyermekek részére sajátmárkás Kindle Fire tablet-jén.
|
|
|