Mobilmarketing
|
Annyi mobil, ahány ember a Földön
Mobilmarketing
A mobiltelefon-előfizetések száma jövő év elejére átlépheti a hétmilliárdot, a világnépesség számát - jósolta csütörtökön közzétett jelentésében a Nemzetközi Távközlési Egyesület (IUT).
|
|
|
Egy éves a Tesco Mobile
Mobilmarketing
Már 70 ezren használják a Tesco és a Vodafone 50-50%-ban tulajdonolt virtuális mobilszolgáltatóját.
|
|
|
Értékesítés: hatmilliárd mobilt célozna meg a Coca-Cola
Mobilmarketing
Nagyra törő tervet vázolt fel az üdítőital óriás: a világ hat milliárd mobilfelhasználóját kívánja elérni, hogy 2020-ra elérje értékesítési célját- forgalma megduplázását.
|
|
|
Mobil oprendszerrel állt elő a Mozilla Firefox
Mobilmarketing
Teljesen nyílt szabványú mobil operációs rendszert dob piacra, a főként a webböngészők piacán aktív Mozilla Firefox. Az új rendszert Magyarországon az elsők között vezetnék be.
|
|
|
Új okostelefonos szolgáltatás a PayPal-től
Digitális
Európába érkezik az okostelefonokat bankkártya terminállá alakító PayPal Here szolgáltatás. A fizetési megoldás Európában először az Egyesült Királyságban válik elérhetővé.
|
|
|
Mobilon erősít a Wall Street Journal
Mobilmarketing
Nem alkalmazást, hanem új, reszponzív mobil weboldalt hozott létre a patinás üzleti napilap.
|
|
|
Telenor: az eladott telefonok kétharmada már okostelefon
Mobilmarketing
Az okostelefonok egyre nagyobb térnyerésének nemzetközi trendjét a Telenor Magyarország értékesítési adatai is alátámasztják.
|
|
|
Már mobilon is köthető utasbiztosítás
Mobilmarketing
Mobiltelefonon köthető utazási biztosítást dolgozott ki az Union Biztosító és a magyarországi Generali csoporthoz tartozó Európai Utazási Biztosító (EUB) a három hazai mobilszolgáltatóval.
|
|
|
Megduplázza a mobilreklám hatékonyságát a helykövetés
Mobilmarketing
A földrajzi alapú célzás több, mint kétszeresére növeli a mobilkampányok hatékonyságát, a célkövetés nélküli projektekhez képest- állítja, a Verve Mobile új jelentése.
|
|
|
Kutatás: csak a marketingesek hatoda készít mobilstratégiát
Mobilmarketing
Csak a marketingesek 16 százaléka rendelkezik formális mobilstratégiával, miközben a mobiltelefon-előfizetések száma globálisan felülmúlta a 6 milliárdot- állapítja meg egy új felmérés.
|
|
|