Mobilmarketing
|
Halva született a QR-kód?
Mobilmarketing
Csúcsa elérése nélkül cserélhetik le a kétdimenziós vonalkód technológiáját korszerűbbekre.
|
|
|
A közösségi hálókra koncentrál a Nokia
Mobilmarketing
Nokia bemutatta legújabb Lumia 925-ös készülékét, amely a finn gyártó szerint a "social networking"- re lett testreszabva.
|
|
|
Gondok a mobilfizetéssel
Mobilmarketing
Egy új kutatás szerint a mobilos vásárlások 66 százaléka félbeszakad, mert a fogyasztóknak gondjuk támad a fizetési ügyletekkel.
|
|
|
Nagy szerepet kaphat a mobil hűségprogramokban
Mobilmarketing
Egy új kutatás szerint a felhasználók 73 százaléka mobileszközökről tájékozódna a fogyasztói hűségprogramokról. A mobil egyre fontosabb és egyre inkább növekvő csatorna ebben a szegmensben.
|
|
|
Mobilmarketing: egyre fontosabb a pontos célzás
Mobilmarketing
Tavaly óta jelentősen megnőtt a helyspecifikus eszközök használata a márkák körében. A mobilspecialisták újabb módszerekkel tovább szűkítik a fogyasztók elérhetőségének körét.
|
|
|
A Telenor fellép a mobileszközök feketekereskedelme ellen
Mobilmarketing
A Telenor minden lopott és csalás útján szerzett készülék IMEI számát letiltatja, így az ilyen telefonokkal egyik mobilszolgáltató hálózatára sem lehet felcsatlakozni.
|
|
|
Megelőzték az okostelefonok a hagyományos mobiltelefonokat
Mobilmarketing
Az idei első negyedévben haladta meg első alkalommal az okostelefon értékesítések száma a hagyományos (feature) mobiltelefonokét a világon.
|
|
|
Így okostelefonoznak a magyar hölgyek
Mobilmarketing
A hölgyek fotóznak az okostelefonjukkal, a férfiak a GPS-t nyomogatják - többek között ez is kiderül a Vatera felméréséből, amely arra kereste a választ, hogyan viszonyulnak a magyar nők a szeretve utált kütyühöz.
|
|
|
A mobilosok negyede netezik csak készülékén
Mobilmarketing
Magyarországon 18 évesnél idősebbek 78 százalékának, nagyjából 6,3 millió felnőttnek van mobiltelefonja - derül ki a Mediameter kutatásából.
|
|
|
"Férfias" elfoglaltság a mobilvásárlás
Mobilmarketing
A Kantar Media legfrissebb felmérése szerint a világ jelentős piacain mindenhol a férfiak vásárolnak nagyobb gyakorisággal mobilon. Megtudhattuk azt is, hogy a mobilos vevőket erősen befolyásolják az impulzusok.
|
|
|