Mobilmarketing
|
Mobil-fókusz a Starbucks-nál
Márkák
A kávézólánc vezérigazgatója, Howard Schultz elmondása szerint a mobil-fizetés, a hűségkártya és a digitális megoldások kapnak nagyobb hangsúlyt a márka stratégiájában.
|
|
|
Ericsson és Google licenszek a Samsungnál
Digitális
Szabadalmi szerződést írt alá a dél-koreai vállalat a másik két tech-óriással. Az amerikai keresőcéggel egy bartermegállapodást sikerült kötnie a Samsungnak, a svéd mamut viszont pénzért ad szellemi tulajdonából.
|
|
|
Digitalizál a Telenor
Mobilmarketing
A hazai mobilszolgáltatók közül elsőként a norvég vállalat vezeti be üzleteiben a hivatalos dokumentumok digitalizálását.
|
|
|
Együttműködik a MasterCard és a Samsung
Mobilmarketing
A MasterCard és egy ausztrál bank együttműködésének köszönhetően egyszerűbben érhető el a mobilfizetés a Samsung készülékeken.
|
|
|
Mely app-okat tartjuk a leghasznosabbnak?
Mobilmarketing
Az Ipsos felmérése szerint reform táplálkozással kapcsolatos és a gyógyszerbeszedést ütemező egészségügyi vonatkozású applikációkat tartják a magyarok a leghasznosabbnak
|
|
|
MobilTárca: kecsegtető eredmények a tesztidőszakban
Mobilmarketing
Első alkalommal osztotta meg tapasztalatait a magyar MobilTárcát nyár óta használó közel kétezer tesztelő- hozta nyilvánosságra a Magyar Telekom.
|
|
|
2019-ig megháromszorozódik az okostelefon-előfizetések száma
Mobilmarketing
A mobil-előfizetések száma a világon 2019-ig várhatóan 9,3 milliárdra nő a jelenlegi 6,6 milliárdról.
|
|
|
Karácsonyi vásár: mobilrobbanást jelez az Adobe
Mobilmarketing
A technológiai cég szerint Európában az idén a karácsonyi szezon vásárlásait 68 %-kal nagyobb arányban bonyolítják majd mobileszközökről, mint 2012-ben.
|
|
|
Nem vár sokat a mobiltól a Mol
Mobilmarketing
A Mol Nyrt. már akkor is elégedett lesz a sajátmárkás mobil üzletágával a következő egy évben, ha a forgalom fedezi a mintegy 100 millió forintra tervezett marketingkommunikációs ráfordításokat.
|
|
|
Amerikában a két éven aluliak 38 százaléka használja a mobilmédiát
Mobilmarketing
A legifjabb korosztály közel negyven százaléka már azelőtt elsajátítja a táblagépek és okostelefonok kezelését, hogy megtanulna beszélni.
|
|
|