Hírek
440 hír a hírkategóriában
Mobilmarketing

Átadták az üzleti app díjakat
Mobilmarketing
Kedden este, ünnepélyes keretek között, az Akváriumban adták át a Telekom vezetői az Üzleti appok versenyének győztes díjait.
2014-09-12 10:01, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Hazai vállalkozásokat népszerűsítő mobiloldalt indított a Telekom
Mobilmarketing
A Telekom ma délutáni, a budapesti Bródy Stúdióban tartott sajtóeseményének fő témája a közösségi megosztáson alapuló gazdaság volt.
2014-09-10 16:52, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Indul a Coke Ugró1etem
Mobilmarketing
A tanévkezdéssel ismét egyetemek közti országos bajnokságot hirdet a Coke Funiversity, ezúttal ugrálni hív mindenkit új programjával, a Coke Ugró1etemmel.
2014-09-04 16:41, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Újraértelmezi a mobiltelefonos vásárlást a Simple
Mobilmarketing
Közel egy évi fejlesztés és tesztelés után a Szigeten debütált az OTP Mobil Simple applikációja.
2014-08-18 09:41, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Szárnyal a mobilhirdetési piac
Kutatás
A mobilhirdetésekre elköltött pénzek globális szummája 19,3 milliárd dollárra, azaz kétszeresére nőtt 2013-ban.
2014-08-14 14:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Digitális bennszülöttek pályázatait várja a Telenor
Mobilmarketing
A vállalat pályázati programjára 18-25 éves kreatív fiatalok jelentkezését várják, akik szívesen állítanák társadalmi célok szolgálatába a mobiltechnológiát.
2014-08-07 14:46, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
App-fejlesztő konferenciát rendez a Ford
Mobilmarketing
Az autógyártó bejelentette, hogy szeptember 8-án megrendezi az első autóipari alkalmazásfejlesztői konferenciát.
2014-08-06 15:09, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Sikeres a L'Oréal virtuális sminkese
Mobilmarketing
A kozmetikai vállalatóriás olyan alkalmazást fejlesztett ki, amelynek segítségével a felhasználók virtuálisan próbálhatják fel a cég make-up termékeit iPhone-on és iPaden.
2014-07-31 16:03, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Cipőpróbáló app a Lacoste-tól
Mobilmarketing
A divatmárka a lábbelik felpróbálásának metódusát szeretné egyszerűbbé és gyorsabbá tenni új alkalmazásával, amelynek segítségével a virtuális térben húzatják fel a cipőket a felhasználók.
2014-07-25 12:09, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Felvásárlással fejleszt a Nokia
Márkák
A vállalat felvásárlásokkal kívánja személyre szabhatóbbá tenni Here névre keresztelt térképszolgáltatását, hogy megközelítse az olyan versenytársakat, mint a Google.
2014-07-24 12:03, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
111213141516171819
  Egészségmarketing   Digitális
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Kannabisz és alkohol – új irány az egészségtudatos fogyasztásban (x)
Természetes arcpakolással fiatalos megjelenés (x)
Hogyan fejlesszük a futballmozdulatokat? (x)
Még van lehetőség nevezni ’Az Év Honlapja 2025’ pályázatra!
Október 30-án zárul Az Év Honlapja 2025 pályázat!
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Startol ’Az Év Honlapja’ 2025 digitális verseny!
Az akadálymentes weboldalak fontossága
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Diageo a Sziget Fesztiválon
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Az okostelefon védelme: stílusos és praktikus megoldások (x)
A kézbe simuló világ: a mobiltelefon mint játékgép (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
  Karrier   Design
Karrierváltás ősszel
Új vezető a Yettel Márka- és Marketingkommunikációs Igazgatóság élén
Szervezeti megújulás az ACG-nél
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Hogyan alakítsuk ki az álomkonyhánkat? (x)
A kényelem és dizájn olasz mesterművei (x)
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
  DM   Kutatás
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Csak keveseknél nőtt a profit 2024-ben
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
  Promóció   Reklám
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Innovatív akkumulátorok motorkerékpárokhoz (x)
Tippek, hogyan válasszuk ki a megfelelő kerti kisházat (x)
Szilikonozás mesterfokon: hogyan érheted el a penészmentes fürdőszobát? (x)
Ilyen a jó cateringszolgáltatás (x)
Miért a PVC ragasztószalag a csomagolási világ megkerülhetetlen eleme? (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
Robert Pattinson az 1664 márkanagykövete lett
A kávécserje élete: titkok a csészéd mögött (x)
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
A Rossmann újabb elismerései
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Mit tegyünk az elhasználódott eszközökkel? (x)
A Foldana lett a Hédervár KSE névadó szponzora
Adni Öröm! – 1800 gyermek kezdheti méltó módon a tanévet
  Kereskedelem
Saját tervezésű gyémánt eljegyzési gyűrű (x)
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
A Rossmann újabb elismerései
A SPAR Magyarország folytatja áruházainak korszerűsítését