Mobilmarketing
|
Mobil weboldal a Wizz Air-től
Mobilmarketing
A Wizz Air elindította új, mobileszközökre optimalizált weboldalát, kiegészítésként a vállalat már létező weboldala, valamint Apple és Android applikációja mellé.
|
|
|
Két új szolgáltatás a Magyar Postánál
Mobilmarketing
A Magyar Posta elindította az iCsekk alkalmazást. Emellett éjszaka is használható csekkfizető automatákat helyeztek ki országszerte.
|
|
|
Egyre mobilosabb a Starbucks
Mobilmarketing
A cég havi 8 millió mobiltranzakciót számolt el az idei második negyedévben az Egyesült Államokban, azaz az ottani forgalom közel egyötödét.
|
|
|
Egyre hatástalanabbak a Facebook-reklámok
Kutatás
Idén is megjelent a Nagy Facebook Kutatás, amelynek leglátványosabb eredménye, hogy drámaian nőtt a reklámelutasítás, főképp a fiatal korosztályokban.
|
|
|
A mobilhirdetés új fejezete: HTML5
Mobilmarketing
Szántai Éva, a Madhouse senior product manager-e a SM konferencia második napjának délutánján prezentált.
|
|
|
Fókuszban a mobilfizetés
Mobilmarketing
A MasterCard legfrissebb felmérése szerint az elmúlt egy évben jelentősen nőtt az érdeklődés a mobilfizetések iránt.
|
|
|
Mobilpiac: számok és szokások
Mobilmarketing
Mekkora piacra építhetnek a kereskedők, hirdetők, tartalomszolgáltatók?
|
|
|
Challenge UP! program
Mobilmarketing
A program célja az innovatív vállalkozások gyorsabb piacrajutásának elősegítése közös projektek, mentorálás, értékes kapcsolati hálók, illetve a vállalati eszközök kihasználása révén.
|
|
|
DT: cél a digitális Európa
Mobilmarketing
A Deutsche Telekom a barcelonai Mobil Világkiállításon tartott sajtótájékoztatóján jelentette be a közeljövőre vonatkozó terveit.
|
|
|
Nem lekötni, hanem vásárlásra kell bírni a fogyasztót
Mobilmarketing
Miért fontos és miben rejlik a geolokációs online értékesítés és kampányok sikere? E kérdésekre adta meg a választ Németh Iván, az Ads Interactive Media Group ügyvezetője.
|
|
|