Mobilmarketing
|
Itt az idő az automatizált vezetés jogi keretének kidolgozására
Mobilmarketing
A Continental felhívja a figyelmet a következő lépcsőfok megvalósítására, azaz a jogi keretrendszer kidolgozására, hogy az automatizált vezetés a következő szintre léphessen.
|
|
|
Egyedülálló akciót vezetett be a Lidl
Mobilmarketing
A blue mobile-os ügyfelek egyenlegük feltöltésével a Lidl áruházakban egy időben vásárolt megjelölt termékekre 22%-os kedvezményt kapnak.
|
|
|
Vodafone IoT bringák Szingapúrban
Mobilmarketing
A Balaton és a Velencei-tó partján egy éve lehet a Vodafone IoT megoldásaira épülő elektromos kerékpárokat bérelni, most már a Vodafone IoT megoldásait használó bringákra van lehetőség Szingapúrban is.
|
|
|
Belép az e-kereskedelembe a Viber
Mobilmarketing
Az új funkció lehetővé teszi a csevegésen belül vásárlást, egyben a vállalat első lépését jelenti a teljes körű szolgáltatásokat biztosító mobilplatformmá válás felé.
|
|
|
10 éves a Vodafone M-Pesa
Mobilmarketing
A Vodafone M-Pesa jelentős mértékben javítja a használók életminőségét, biztonságát és egészségügyi ellátását is.
|
|
|
Scania Thaiföldön
Outdoor/indoor
A mobil mulatozók szórakoztatására egyre több "shing-shub tours" - buli- és karaokebusz - közlekedik Thaiföld útjain. A Scania most még biztonságosabbá teszi ezeket a gördülő éjszakai klubokat.
|
|
|
SimplePay a Shopify-ban
Kereskedelem
Az OTP Mobil fizetési megoldása az egyedüli hazai szereplő a Shopify kiterjedt hálózatában.
|
|
|
McDonald’s kuponok mostantól mobilon is
Mobilmarketing
Az okos telefonok terjedésével egyre népszerűbbé válnak a papír alapú vouchereket felváltó elektronikus kuponok.
|
|
|
Instagram focijáték a Kentucky Fried Chicken-től
Digitális
Január 4-én indul a KFC játéka az Instagramon, amely a szokásos éveleji fociőrülethez kapcsolódik.
|
|
|
Új kupongyűjtő applikáció a tudatos vásárlásért
Mobilmarketing
A Fullcard megoldásának lényege, hogy a felhasználó egy applikációban összegezve kapja meg a számára releváns kereskedelmi ajánlatokat.
|
|
|