Mobilmarketing
|
Starbucks: jó hírek a világból, rosszak Nagy-Britanniából
Márkák
A best-in-class hűségprogramot forgalomnövelő szándékkal vezették be tavaly világszerte. Ennek ellenére a kávézólánc brit részlege visszaesést produkált.
|
|
|
Az európai mobilhirdetési szektor optimalizáltságát vizsgálta az IAB
Kutatás
A szervezet szerdán közzétett felmérése szerint Nagy-Britannia 100 legnagyobb hirdetőjéből 36 egyáltalán nem optimalizálta honlapját a mobil eszközökre.
|
|
|
Mobilon is közösségi életet élünk
Kutatás
A közösségi média fogyasztók egyharmada mobilról és munka közben is bejelentkezik kedvenc felületére - derült ki a KutatóCentrum 2014/1. negyedéves Web2.0 Report felméréséből.
|
|
|
A Facebook a mobilhirdetési piac origója
Mobilmarketing
Ismét összesereglett a mobilszektor színe-java a VAM Design Centerbe, a Smartmobil konferencia alkalmából.
|
|
|
Mobilkészülékeink vállalati használata szabályozatlan terület
Kutatás
Az okostelefonok és táblagépek terjedésével párhuzamosan egyre több céges adat kerül mobil eszközökre: a nagyvállalatoknál dolgozók legalább 10 százaléka használ munkájához saját tulajdonú okoskészüléket.
|
|
|
Merre tart a magyar mobilpiac?
Mobilmarketing
Mialatt a szegmens piaci szereplőit a szélessáv fejlesztésére fordítható uniós források elnyerése tartja lázban, amelytől a piac növekedését is remélik, addig annak bővülését más tényezők jelentősen megnehezítik.
|
|
|
Navigációt vetett be a KFC
Mobilmarketing
Sikeres kampányon van túl az amerikai étteremlánc Malajziába.
|
|
|
Márciusban ismét Evolution és Mobile Hungary
Mobilmarketing
A szakemberek körében már jól ismert konferenciákat a Média Hungária Konferenciairoda szervezi meg ismételten március 12-e és 13-a között Budapesten, a Hotel Heliában.
|
|
|
Netre csatlakoznak majd az új Audik
Mobilmarketing
A Vodafone-nal kötött, szombaton létrejött megállapodás szerint 2015-től az új Audi modellek kifejezetten autóipari alkalmazásra kifejlesztett, beépített SIM-adatkártyával csatlakoznak majd az internetre.
|
|
|
A viselhető eszközökre épít a Nestlé
Mobilmarketing
Az élelmiszeripari vállalat az okoseszközök legújabb generációját igyekszik kiaknázni.
|
|
|