Mobilmarketing
|
Átadták az üzleti app díjakat
Mobilmarketing
Kedden este, ünnepélyes keretek között, az Akváriumban adták át a Telekom vezetői az Üzleti appok versenyének győztes díjait.
|
|
|
Hazai vállalkozásokat népszerűsítő mobiloldalt indított a Telekom
Mobilmarketing
A Telekom ma délutáni, a budapesti Bródy Stúdióban tartott sajtóeseményének fő témája a közösségi megosztáson alapuló gazdaság volt.
|
|
|
Indul a Coke Ugró1etem
Mobilmarketing
A tanévkezdéssel ismét egyetemek közti országos bajnokságot hirdet a Coke Funiversity, ezúttal ugrálni hív mindenkit új programjával, a Coke Ugró1etemmel.
|
|
|
Újraértelmezi a mobiltelefonos vásárlást a Simple
Mobilmarketing
Közel egy évi fejlesztés és tesztelés után a Szigeten debütált az OTP Mobil Simple applikációja.
|
|
|
Szárnyal a mobilhirdetési piac
Kutatás
A mobilhirdetésekre elköltött pénzek globális szummája 19,3 milliárd dollárra, azaz kétszeresére nőtt 2013-ban.
|
|
|
Digitális bennszülöttek pályázatait várja a Telenor
Mobilmarketing
A vállalat pályázati programjára 18-25 éves kreatív fiatalok jelentkezését várják, akik szívesen állítanák társadalmi célok szolgálatába a mobiltechnológiát.
|
|
|
App-fejlesztő konferenciát rendez a Ford
Mobilmarketing
Az autógyártó bejelentette, hogy szeptember 8-án megrendezi az első autóipari alkalmazásfejlesztői konferenciát.
|
|
|
Sikeres a L'Oréal virtuális sminkese
Mobilmarketing
A kozmetikai vállalatóriás olyan alkalmazást fejlesztett ki, amelynek segítségével a felhasználók virtuálisan próbálhatják fel a cég make-up termékeit iPhone-on és iPaden.
|
|
|
Cipőpróbáló app a Lacoste-tól
Mobilmarketing
A divatmárka a lábbelik felpróbálásának metódusát szeretné egyszerűbbé és gyorsabbá tenni új alkalmazásával, amelynek segítségével a virtuális térben húzatják fel a cipőket a felhasználók.
|
|
|
Felvásárlással fejleszt a Nokia
Márkák
A vállalat felvásárlásokkal kívánja személyre szabhatóbbá tenni Here névre keresztelt térképszolgáltatását, hogy megközelítse az olyan versenytársakat, mint a Google.
|
|
|