Mobilmarketing
|
Folytatódik a mobilfókusz az Unilevernél
Digitális
A büdzsé 17 százalékáról 20-ra növelte digitális marketing költéseit idén a fogyasztói cikk óriás, amely első sorban a mobil csatornákon igyekszik elérni fogyasztóit.
|
|
|
Valós idejő szépségapp a LOréaltól
Mobilmarketing
A kozmetikum vásárlás megújítása a Makeup Genius-ra keresztelt alkalmazás célja.
|
|
|
Táncoltat a Coca-Cola
Mobilmarketing
Új állomáshoz érkezett a márka tánchoz kapcsolódó kampánya.
|
|
|
Egyre többen használunk mobilalkalmazásokat vásárlásra
Kutatás
A MasterCard hétfőn a Kiskereskedelmi Világkongreszuson nagyszabású nemzetközi kutatást jelent be.
|
|
|
A vásárlók harmada mobilozik az üzletekben
Kutatás
Az amerikai boltba járók 34 százaléka végez az üzlethelyiségben vásárláshoz kapcsolódó tevékenységet telefonjával.
|
|
|
Helyfüggő mobilmarketing Magyarországon is
Mobilmarketing
Az Amerikában és Angliában már sikeresen működő "helyfüggő mobilmarketing" szolgáltatást elsőként Magyarországon vezeti be a tizenhárom országban jelenlévő Deutsche Telekom.
|
|
|
Egy éves a Vigyél Haza applikáció
CSR
Tavaly nyár végén indult útjára a Vigyél Haza Alapítvány és a Telenor közös okostelefon alkalmazása, a Vigyél Haza.
|
|
|
Átadták az üzleti app díjakat
Mobilmarketing
Kedden este, ünnepélyes keretek között, az Akváriumban adták át a Telekom vezetői az Üzleti appok versenyének győztes díjait.
|
|
|
Hazai vállalkozásokat népszerűsítő mobiloldalt indított a Telekom
Mobilmarketing
A Telekom ma délutáni, a budapesti Bródy Stúdióban tartott sajtóeseményének fő témája a közösségi megosztáson alapuló gazdaság volt.
|
|
|
Indul a Coke Ugró1etem
Mobilmarketing
A tanévkezdéssel ismét egyetemek közti országos bajnokságot hirdet a Coke Funiversity, ezúttal ugrálni hív mindenkit új programjával, a Coke Ugró1etemmel.
|
|
|