Mobilmarketing
|
Fókuszban a mobilfizetés
Mobilmarketing
A MasterCard legfrissebb felmérése szerint az elmúlt egy évben jelentősen nőtt az érdeklődés a mobilfizetések iránt.
|
|
|
Mobilpiac: számok és szokások
Mobilmarketing
Mekkora piacra építhetnek a kereskedők, hirdetők, tartalomszolgáltatók?
|
|
|
Challenge UP! program
Mobilmarketing
A program célja az innovatív vállalkozások gyorsabb piacrajutásának elősegítése közös projektek, mentorálás, értékes kapcsolati hálók, illetve a vállalati eszközök kihasználása révén.
|
|
|
DT: cél a digitális Európa
Mobilmarketing
A Deutsche Telekom a barcelonai Mobil Világkiállításon tartott sajtótájékoztatóján jelentette be a közeljövőre vonatkozó terveit.
|
|
|
Nem lekötni, hanem vásárlásra kell bírni a fogyasztót
Mobilmarketing
Miért fontos és miben rejlik a geolokációs online értékesítés és kampányok sikere? E kérdésekre adta meg a választ Németh Iván, az Ads Interactive Media Group ügyvezetője.
|
|
|
Folytatódik a mobilfókusz az Unilevernél
Digitális
A büdzsé 17 százalékáról 20-ra növelte digitális marketing költéseit idén a fogyasztói cikk óriás, amely első sorban a mobil csatornákon igyekszik elérni fogyasztóit.
|
|
|
Valós idejő szépségapp a LOréaltól
Mobilmarketing
A kozmetikum vásárlás megújítása a Makeup Genius-ra keresztelt alkalmazás célja.
|
|
|
Táncoltat a Coca-Cola
Mobilmarketing
Új állomáshoz érkezett a márka tánchoz kapcsolódó kampánya.
|
|
|
Egyre többen használunk mobilalkalmazásokat vásárlásra
Kutatás
A MasterCard hétfőn a Kiskereskedelmi Világkongreszuson nagyszabású nemzetközi kutatást jelent be.
|
|
|
A vásárlók harmada mobilozik az üzletekben
Kutatás
Az amerikai boltba járók 34 százaléka végez az üzlethelyiségben vásárláshoz kapcsolódó tevékenységet telefonjával.
|
|
|