Mobilmarketing
|
Tesco Clubcard már mobilon is
Mobilmarketing
A Tesco Clubcard hűségkártyával rendelkező vásárlói az ingyenes Clubcard alkalmazással vehetik igénybe az áruházlánc kedvezményes ajánlatait.
|
|
|
Már mobillal is lehet rendelni a Starbucksban
Mobilmarketing
Az Egyesült Államokban 7400 Starbucksban lehet majd fizetni a márka saját alkalmazásán keresztül.
|
|
|
Újrapozicionálta magát a Bónusz Brigád
Reklám
Az impulzív vásárlás helyett a tudatos, okos vásárlás gondolatát állította nagyszabású újrapozicionáló kampánya előterébe a Bónusz Brigád.
|
|
|
Sokat nyert a Posta a kártyás és a mobil nyitással
Mobilmarketing
A Magyar Posta nyáron megteremtette a bankkártyás csekkbefizetés lehetőségét és nyitott a mobil applikációk felé. Stratégiai cél a pénzforgalmi bevétel növelése.
|
|
|
Ingyen van a csirke, ha leáll a Facebook
Mobilmarketing
A világ közösségi médiafüggőségére reagált a KFC az új kampányával.
|
|
|
Mobilmarketinggel erősít a TCC
Mobilmarketing
A vásárlói hűségprogramok tervezésével és megvalósításával foglalkozó TCC felvásárolta a Gametation mobilmarketing vállalatot.
|
|
|
Könnyíti a B2C kommunikációt a Facebook
Mobilmarketing
A Facebook szerint egyre nagyobb az igény az üzleti körökben, hogy több lehetősége legyen a céges oldalaknak kommunikálni a fogyasztókkal.
|
|
|
200 milliárd dolláros üzlet lesz az m-kereskedelem
Mobilmarketing
Az Egyesült Államokbeli fogyasztók 75,8 milliárd dollárt költöttek el a mobilweben a Javelin kutatása szerint.
|
|
|
Ingyen Wi-Fi az Auchan áruházakban
Mobilmarketing
A 19 magyarországi Auchan áruház ingyenes vezeték nélküli internetkapcsolattal bővíti szolgáltatásait.
|
|
|
Uber agresszív marketing Kínában
Mobilmarketing
Az Uber igazi offenzívát szeretne beindítani Kínában is.
|
|
|