Mobilmarketing
|
Könnyíti a B2C kommunikációt a Facebook
Mobilmarketing
A Facebook szerint egyre nagyobb az igény az üzleti körökben, hogy több lehetősége legyen a céges oldalaknak kommunikálni a fogyasztókkal.
|
|
|
200 milliárd dolláros üzlet lesz az m-kereskedelem
Mobilmarketing
Az Egyesült Államokbeli fogyasztók 75,8 milliárd dollárt költöttek el a mobilweben a Javelin kutatása szerint.
|
|
|
Ingyen Wi-Fi az Auchan áruházakban
Mobilmarketing
A 19 magyarországi Auchan áruház ingyenes vezeték nélküli internetkapcsolattal bővíti szolgáltatásait.
|
|
|
Uber agresszív marketing Kínában
Mobilmarketing
Az Uber igazi offenzívát szeretne beindítani Kínában is.
|
|
|
Mobil weboldal a Wizz Air-től
Mobilmarketing
A Wizz Air elindította új, mobileszközökre optimalizált weboldalát, kiegészítésként a vállalat már létező weboldala, valamint Apple és Android applikációja mellé.
|
|
|
Két új szolgáltatás a Magyar Postánál
Mobilmarketing
A Magyar Posta elindította az iCsekk alkalmazást. Emellett éjszaka is használható csekkfizető automatákat helyeztek ki országszerte.
|
|
|
Egyre mobilosabb a Starbucks
Mobilmarketing
A cég havi 8 millió mobiltranzakciót számolt el az idei második negyedévben az Egyesült Államokban, azaz az ottani forgalom közel egyötödét.
|
|
|
Egyre hatástalanabbak a Facebook-reklámok
Kutatás
Idén is megjelent a Nagy Facebook Kutatás, amelynek leglátványosabb eredménye, hogy drámaian nőtt a reklámelutasítás, főképp a fiatal korosztályokban.
|
|
|
A mobilhirdetés új fejezete: HTML5
Mobilmarketing
Szántai Éva, a Madhouse senior product manager-e a SM konferencia második napjának délutánján prezentált.
|
|
|
Fókuszban a mobilfizetés
Mobilmarketing
A MasterCard legfrissebb felmérése szerint az elmúlt egy évben jelentősen nőtt az érdeklődés a mobilfizetések iránt.
|
|
|