Mobilmarketing
|
Mobilkampányok, amelyek trendet teremtenek
Mobilmarketing
A Milward Brown ma publikálta elemzését a Mobile Marketing Associationnal a legfontosabb mobilmarketing trendekről.
|
|
|
Így működnek a mobilos kuponok az Axelnél
Mobilmarketing
A médiaóriás szeretné feltámasztani a kuponozást, így testre szabja azt a mobil felhasználók részére.
|
|
|
Sikerrel alkalmazta a Cola a Facebook új hirdetési eszközét
Mobilmarketing
A napokban debütált egy új hirdetési eszköz a Facebooknál, a Coca-Cola pedig kétmillió afrikait ért el a segítségével.
|
|
|
A Ford gyalogosérzékelő technológiája
Mobilmarketing
A célja, hogy jelezze az autó előtt felbukkanó gyalogosokat, illetve azokat, akik kiléphetnek az autó elé, és fékezzen, ha a vezető nem reagálna.
|
|
|
Tesco Clubcard már mobilon is
Mobilmarketing
A Tesco Clubcard hűségkártyával rendelkező vásárlói az ingyenes Clubcard alkalmazással vehetik igénybe az áruházlánc kedvezményes ajánlatait.
|
|
|
Már mobillal is lehet rendelni a Starbucksban
Mobilmarketing
Az Egyesült Államokban 7400 Starbucksban lehet majd fizetni a márka saját alkalmazásán keresztül.
|
|
|
Újrapozicionálta magát a Bónusz Brigád
Reklám
Az impulzív vásárlás helyett a tudatos, okos vásárlás gondolatát állította nagyszabású újrapozicionáló kampánya előterébe a Bónusz Brigád.
|
|
|
Sokat nyert a Posta a kártyás és a mobil nyitással
Mobilmarketing
A Magyar Posta nyáron megteremtette a bankkártyás csekkbefizetés lehetőségét és nyitott a mobil applikációk felé. Stratégiai cél a pénzforgalmi bevétel növelése.
|
|
|
Ingyen van a csirke, ha leáll a Facebook
Mobilmarketing
A világ közösségi médiafüggőségére reagált a KFC az új kampányával.
|
|
|
Mobilmarketinggel erősít a TCC
Mobilmarketing
A vásárlói hűségprogramok tervezésével és megvalósításával foglalkozó TCC felvásárolta a Gametation mobilmarketing vállalatot.
|
|
|