Mobilmarketing
|
Egyre népszerűbb az Order&Pay a Starbucksnál
Mobilmarketing
A kávézólánc 300 legforgalmasabb egységében a tranzakciók 10 százaléka már mobilos rendeléssel indul.
|
|
|
Elindult az OTP Bank olimpiai kampánya
Mobilmarketing
Az olimpikonok felkészülését erősíti az OTP Bank új applikációja, amelyet sportolók jelenlétében április 27-én mutattak be a Margitszigeti Atlétikai Centrumban.
|
|
|
Már Messengeren is elérhetők a KLM repülőjegyei
Mobilmarketing
A Holland Királyi Légitársaság új szolgáltatásával az utasok repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak.
|
|
|
Ne hagyj otthon!
Mobilmarketing
Erre is tud figyelmeztetni az az okos-esőernyő, amelynek prototípusát a Wezzoo fejlesztette ki és most a Kickstarteren gyűjt támogatói adományt.
|
|
|
Digitális stratégiai lépés a CIB Banktól
Mobilmarketing
Mobilbanki alkalmazást vezetett be a CIB Bank, igazodva ügyfelei igényeihez és a kor technikai elvárásaihoz.
|
|
|
Evolution & Mobile Hungary: két nap, ezer látogató
Digitális
Izgalmas adatok láttak napvilágot az Evolution & Mobile Hungary konferencián a hazai közösségi média felhasználási szokások kapcsán.
|
|
|
Kutyasétáltatás Volkswagen módra
Mobilmarketing
Vicces videóban mutatja be a VW holland részlege és az Achtung! reklámügynökség, milyen jó dolog, ha a távolról ellenőrizhetjük az autónkat.
|
|
|
Márkamegjelenés mobilon
Mobilmarketing
Izgalmas prezentációkkal folytatódnak a délutáni előadások a Mobile Hungary-n.
|
|
|
A mobil helye az értékesítési láncban
Mobilmarketing
Hogyan támogatják az m-commerce eszközök a kereskedelmet? Erről zajlott kerekasztal beszélgetés a Mobile Hungary konferencián.
|
|
|
Telefon etikett az IKEA-tól
Mobilmarketing
Egy vacsora, ahol elengedhetetlen az okostelefon. Igaz, le kell tenni.
|
|
|