Mobilmarketing
|
Vodafone IoT bringák Szingapúrban
Mobilmarketing
A Balaton és a Velencei-tó partján egy éve lehet a Vodafone IoT megoldásaira épülő elektromos kerékpárokat bérelni, most már a Vodafone IoT megoldásait használó bringákra van lehetőség Szingapúrban is.
|
|
|
Belép az e-kereskedelembe a Viber
Mobilmarketing
Az új funkció lehetővé teszi a csevegésen belül vásárlást, egyben a vállalat első lépését jelenti a teljes körű szolgáltatásokat biztosító mobilplatformmá válás felé.
|
|
|
10 éves a Vodafone M-Pesa
Mobilmarketing
A Vodafone M-Pesa jelentős mértékben javítja a használók életminőségét, biztonságát és egészségügyi ellátását is.
|
|
|
Scania Thaiföldön
Outdoor/indoor
A mobil mulatozók szórakoztatására egyre több "shing-shub tours" - buli- és karaokebusz - közlekedik Thaiföld útjain. A Scania most még biztonságosabbá teszi ezeket a gördülő éjszakai klubokat.
|
|
|
SimplePay a Shopify-ban
Kereskedelem
Az OTP Mobil fizetési megoldása az egyedüli hazai szereplő a Shopify kiterjedt hálózatában.
|
|
|
McDonald’s kuponok mostantól mobilon is
Mobilmarketing
Az okos telefonok terjedésével egyre népszerűbbé válnak a papír alapú vouchereket felváltó elektronikus kuponok.
|
|
|
Instagram focijáték a Kentucky Fried Chicken-től
Digitális
Január 4-én indul a KFC játéka az Instagramon, amely a szokásos éveleji fociőrülethez kapcsolódik.
|
|
|
Új kupongyűjtő applikáció a tudatos vásárlásért
Mobilmarketing
A Fullcard megoldásának lényege, hogy a felhasználó egy applikációban összegezve kapja meg a számára releváns kereskedelmi ajánlatokat.
|
|
|
Mastercard: az OTP lett az év bankja
Márkák
Az OTP lett a Mastercard - év bankja 2016 verseny fődíjasa, a pénzintézet nyerte el "Az év legrokonszenvesebb bankja" címet is, amelyet a közönség szavazatai alapján hirdettek ki.
|
|
|
Marketing gyorsulás
Mobilmarketing
Baráth Péter, a Vodafone Magyarország kommunikációs vezetője az Országos Marketing Konferencián mondta el, mit kell érteni marketing gyorsulás alatt.
|
|
|