Hírek
4641 hír a hírkategóriában
Márkák

Története legnagyobb forgalmát érte el tavaly a Piaggio
Márkák
Története legnagyobb forgalmát érte el tavaly a főként robogókat és motorkerékpárokat gyártó olasz Piaggio csoport a kiadott közleménye alapján.
2023-01-27 09:18, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
A BMW M GmbH új értékesítési rekorddal zárta jubileumi évét
Márkák
A bajor prémiummárka nagyteljesítményű sportautókat építő divíziója tavaly világszerte összesen 177 257 darab BMW M modellt adott el, amely az előző esztendő teljesítményéhez viszonyítva 8,4 százalékos gyarapodás.
2023-01-24 11:12, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A BMW Group Magyarország új éves értékesítési rekordot ért el
Márkák
A BMW Group Magyarországon tavaly 5 267 darab új autót értékesített.
2023-01-18 10:39, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A BMW 2022-ben is megőrizte vezető pozícióját
Márkák
A BMW Group tavaly összesen 2 399 636 darab új autót értékesített.
2023-01-12 11:43, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Jól fogadta az MG márkát a magyarországi autópiac
Márkák
A brit eredetű MG márka 1 százalékos részesedést szakított ki a magyarországi újautó-piacból 2022 végére, miután tavaly szeptemberben megkezdődött a magyarországi forgalmazása-ismertették az MG Motor Hungary vezetői
2023-01-12 10:50, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
A Toyota magyarországi működésének legjobb évét zárta tavaly
Márkák
A Toyota történetének legjobb évét zárta 2022-ben Magyarországon az egyesített személyautó- és kishaszongépjármű-piacon.
2023-01-12 09:31, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
A Márka Üdítőgyártó energiaitallal bővíti termékei körét
Márkák
Újabb magyar márkával bővíti portfólióját a Márka Üdítőgyártó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., jövő februártól a vállalat gyártja és forgalmazza az Adrenalin energiaital-családot.
2022-12-14 09:04, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
Ismert kozmetikai márkák térnek vissza az orosz piacra
Márkák
A kivételek közé került át az orosz párhuzamos parfüm- és kozmetikumbehozatalra vonatkozó listán a Lancome, a Redken, az Yves Saint Laurent, a Giorgio Armani és a Kérastase márka.
2022-11-07 11:05, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
Nőtt a Waberer's harmadik negyedévi árbevétele
Márkák
A Waberer's International árbevétele 2022 harmadik negyedévében 18,1 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest, és elérte a 174,6 millió eurót.
2022-11-07 10:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Adaptív divatkollekció Zalandótól
Egészségmarketing
A Zalando bemutatja első, fogyatékossággal élő emberek számára tervezett adaptív divatkollekcióját.
2022-10-19 10:56, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
34567891011
  Egészségmarketing   Digitális
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Segíthet a magas THC-tartalmú kannabiszolaj a daganatos betegségek kezelésében? (x)
Magánkórházi megbízás a KRQ-nál
Hajbeültetés: kinek lehet megoldás? (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
A digitális rendszer fontossága a vendéglátóipari szektorban
Miért fontos minden vállalkozásnak foglalkozni a weboldala konverziós arányával?
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
  Karrier   Design
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
A „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztivál
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Hogyan formálja át az építőipart a modern szigetelőanyagok fejlődése? (x)
Mikor és hogyan érdemes hitelkiváltásban gondolkodni? (x)
Lakókocsi ponyvák: védelem az elemekkel szemben (x)
Az emeletes ágyak előnyei a többgyermekes háztartásokban (x)
A dugattyús vagy a csavarkompresszor lesz az ideális? (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A BioTechUSA növekedése
5 gondolat a Megoldások a holnapért 5 évéről
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Martin Couvra nyerte a 2025-ös Turkish Airlines Opent
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Megoldások a holnapért
  Kereskedelem
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl
10 éves a magyar Pepco
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik