Hírek
4641 hír a hírkategóriában
Márkák

Milyen anyagból készülnek leggyakrabban az öltönyök? (x)
Márkák
Mivel az öltönyök nagyon sokféle alapanyagból készülhetnek manapság, ezért a vásárlás során nem árt odafigyelni az egyes matériák nyújtotta előnyökre és hátrányokra.
2024-04-26 09:32, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Tovább erősítette nemzetközi pozícióját a BioTechUSA
Márkák
A BioTechUSA-cégcsoport tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét.
2024-04-17 10:42, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Ilyen egy népszerű óramárka (x)
Márkák
Az emberek többsége a találkozás során a cipő és a telefon mellett elsők között azt figyeli meg, hogy milyen karórát visel a másik.
2024-03-30 08:46, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Decathlon új irányvonala
Márkák
A Decathlon új célja: "Move people through the wonders of sport" és a stratégia mögött meghúzódó merész új törekvést, hogy mindenki számára elérhetővé tegye az innovatív és fenntartható sportot.
2024-03-14 10:15, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Divat & Társadalmi Fejlődés
CSR
Bár az elmúlt 100-120 évben a nők számos területen óriási előrelépéseket értek el, még mindig jelentős egyenlőtlenségek tapasztalhatóak pláne a munkaerőpiacon.
2024-03-07 09:15, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
5,7 milliárd forintos tőkeemelés az AutoWallis további növekedéséhez
Márkák
A Wallis csoport 5,7 milliárd forintos tőkeemeléssel támogatja az AutoWallis nemzetközi növekedési terveit - közölte a társaság az MTI-vel.
2024-01-26 09:31, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Egyedülálló beruházás a BioTechUSA-tól
Márkák
Egymilliárd forintból megvalósuló beruházással fejlesztette tovább gyártó- és logisztikai központját a BioTechUSA-cégcsoport.
2024-01-24 11:57, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Ismét díjazták a Borsodi Sörgyár vállalati kultúráját
Márkák
A Borsodi Sörgyárat idén ismét elismerésben részesítette a Top Employers Institute.
2024-01-19 11:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Hatalmas tőkebevonással erősít a nemzetközi piacokon a magyar márka
Márkák
A POLCZ adalékanyag-mentes, minőségi tartós készételei már nemcsak a magyarok életét teszik könnyebbé, hanem Szlovákia után hamarosan Ausztriában és Németországban is a fogyasztók asztalára kerülhetnek.
2023-12-21 09:29, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Volkswagen egyelőre nem tervez újabb akkumulátorgyárat
Márkák
A német Volkswagen (VW) autóipari konszern egyelőre nem tervez újabb akkumulátorgyárat - jelentette be Oliver Blume vezérigazgató azután, hogy a héten megbeszélést folytatott cseh kormánytisztviselőkkel.
2023-11-02 09:07, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Segíthet a magas THC-tartalmú kannabiszolaj a daganatos betegségek kezelésében? (x)
Magánkórházi megbízás a KRQ-nál
Hajbeültetés: kinek lehet megoldás? (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
A digitális rendszer fontossága a vendéglátóipari szektorban
Miért fontos minden vállalkozásnak foglalkozni a weboldala konverziós arányával?
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
  Karrier   Design
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
A „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztivál
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Hogyan formálja át az építőipart a modern szigetelőanyagok fejlődése? (x)
Mikor és hogyan érdemes hitelkiváltásban gondolkodni? (x)
Lakókocsi ponyvák: védelem az elemekkel szemben (x)
Az emeletes ágyak előnyei a többgyermekes háztartásokban (x)
A dugattyús vagy a csavarkompresszor lesz az ideális? (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A BioTechUSA növekedése
5 gondolat a Megoldások a holnapért 5 évéről
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Martin Couvra nyerte a 2025-ös Turkish Airlines Opent
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Megoldások a holnapért
  Kereskedelem
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl
10 éves a magyar Pepco
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik