Hírek
4642 hír a hírkategóriában
Márkák

Új szakasz a Jaguar és a Land Rover márkák életében
Márkák
Mától újabb országban, ezúttal Magyarországon látja el a Jaguar Land Rover (JLR) kizárólagos márkaképviseletét a Wallis Automotive Europe (WAE Kft.).
2020-04-01 09:54, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A legnagyobb magyar OPEL-kereskedéssel bővül az AutoWallis
Márkák
Tavaly meghirdetett stratégiája részeként jelentős akvizícióról határozott az AutoWallis Nyrt. Igazgatósága.
2020-03-31 09:12, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Leáll az Easyjet is
Márkák
Bejelentette teljes leállását a brit gyökerű, de Ausztriában bejegyzett Easyjet is.
2020-03-30 11:26, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A kecskeméti Mercedes-gyár meghosszabbította a leállást
Márkák
A kecskeméti Mercedes-Benz gyár április 21-éig meghosszabbította a munkavégzés szüneteltetését a koronavírus-járvány miatt.
2020-03-26 09:57, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Akár 1300 évig is megmaradnak az óceánban a Lego-kockák
Márkák
Akár 1300 évig is megőrződnek az óceánban a Lego-kockák egy új tanulmány szerint.
2020-03-16 10:11, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Tavaly több mint 18 milliárd forintos árbevételt ért el a Savencia
Márkák
Tavaly 18,16 milliárd forint árbevételt ért el a Medve sajtot is gyártó Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt (korábban Pannontej), a cég az év végén 608 embert foglalkoztatott.
2020-03-16 09:38, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Women’secret kampánya a Nőnapra
Márkák
Női dolgozóinak történeteivel ünnepli a nemzetközi nőnapot a Women'secret.
2020-03-06 09:21, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Springfield neves női illusztrátorokkal ünnepli a nőnapot
Márkák
A Springfield egyik legfontosabb értékének a hitelességét tartja, ennek részeként, hogy kimutassuk az egyediségünket és természetességünket.
2020-03-05 11:38, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Technológiai fejlesztésbe kezd a pécsi Rovitex
Márkák
Nagy hatékonyságú és környezettudatos textil-impregnálási technológia kifejlesztésébe kezd a pécsi Rovitex Hungária Kft. egy több mint 425 millió forintos projekt keretében.
2020-02-24 09:19, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Tizenkilenc naperőművet épített az MVM
Márkák
Az MVM Csoport hét projekt keretében országosan összesen 110 naperőművet épít, ebből Dél-Kelet-Magyarországon tizenkilencet telepített.
2020-01-28 11:41, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
8910111213141516
  Egészségmarketing   Digitális
Kollagénnel a fiatalos kisugárzásért (x)
Piaci háttér és üzleti lehetőségek
A balatoni biciklizés lehet a tökéletes stresszlevezetés! (x)
A Megoldások a holnapért győztesei
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
  Karrier   Design
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Miért van szükségünk otthon szerszámkészletekre? (x)
Tudd, mire megy el a pénzed - az energiafogyasztás nem játék (x)
Szőnyegek a mindennapi luxusért: válassz megfontoltan! (x)
A kétkerekű száguldás szerelmeseinek elengedhetetlen kellék a sebességmérő! (x)
A tökéletes vágás titka (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
A hulladék új élete: zero waste közösségek Magyarországon (x)
A Bátor Tábort támogatja az ALDI
A Megoldások a holnapért győztesei
5 gondolat a Megoldások a holnapért 5 évéről
  Kereskedelem
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl