Hírek
4646 hír a hírkategóriában
Márkák

A BioTechUSA-cégcsoport legújabb imázskampánya
Márkák
Legújabb, Magyarországra, Franciaországra, Németországra, Ausztriára, Szlovákiára és Spanyolországra kiterjedő integrált kampánya 2023. június 1-től június 30-ig tart.
2023-06-22 12:32, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Akkumulátorbeszerelő-üzemmel bővül a kecskeméti Mercedes-gyár
Márkák
A jövőbeni Mercedes EQ-modellek gyártásához szükséges nagyfeszültségű akkumulátorok számára egy új beszerelőüzem létesül a kecskeméti Mercedes-Benz gyár területén - közölte a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft
2023-05-02 09:53, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Borsodi: 50 éve az élet habos oldalán
Márkák
A Borsodi Sörgyár ötven éve, 1973 áprilisában kezdte meg működését.
2023-04-21 11:46, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Tíz év után újra a Heineken a Balaton Sound névadója
Márkák
Az idén 150 éves sörmárka a névszponzoráció mellett számos ponton kapcsolódik a szervezéshez és az egyedi programokhoz, hogy igazán emlékezetessé váljon a fesztivál.
2023-04-19 12:25, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A KRQ lett a Mercedes-Benz ügynöksége
Márkák
Meghívásos tenderen választott kommunikációs ügynökséget a Mercedes-Benz Hungária Kft., amely hetedik éve piacvezető a prémium autó szegmensben Magyarországon.
2023-04-13 12:34, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Teljesen alkoholmentes ízvilág a Borsodi-tól
Márkák
Az idén 50 éves Borsodi Sörgyár új, 0,0%-os alkoholmentes termékkel bővíti portfólióját.
2023-04-11 10:21, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Csaknem egyharmadával nőtt a Kométa árbevétele tavaly
Márkák
Csaknem 30 százalékkal, 75,4 milliárd forintra növelte konszolidált nettó árbevételét 2022-ben a kaposvári székhelyű Kométa - közölte az olasz családi tulajdonban lévő húsfeldolgozó a BÉT éves jelentésében.
2023-03-31 10:40, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Javult a Volkswagen eredménye tavaly
Márkák
Tovább növelte nyereségességét a 2022-es üzleti évben a Volkswagen márka - áll a Porsche Hungária MTI-hez eljuttatott közleményében.
2023-03-22 12:46, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Új alkoholmentes termékcsalád fejlesztésébe kezd a Pécsi Sörfőzde
Márkák
Több mint 800 millió forintból zajló kutatás-fejlesztési program keretében összetett technológiai fejlesztésbe kezd a Pécsi Sörfőzde Zrt. egy új termékcsalád létrehozása érdekében.
2023-03-17 09:23, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Jelentősen visszaesett a cseh Skoda Auto üzemi nyeresége tavaly
Márkák
A cseh Skoda Auto üzemi nyeresége 42 százalékkal 628 millió euróra esett vissza tavaly - derül ki a német Volkswagen csoportba tartozó legnagyobb cseh autógyár közleményéből.
2023-03-14 10:38, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Kannabisz és alkohol – új irány az egészségtudatos fogyasztásban (x)
Természetes arcpakolással fiatalos megjelenés (x)
Hogyan fejlesszük a futballmozdulatokat? (x)
Még van lehetőség nevezni ’Az Év Honlapja 2025’ pályázatra!
Október 30-án zárul Az Év Honlapja 2025 pályázat!
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Startol ’Az Év Honlapja’ 2025 digitális verseny!
Az akadálymentes weboldalak fontossága
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Diageo a Sziget Fesztiválon
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Az okostelefon védelme: stílusos és praktikus megoldások (x)
A kézbe simuló világ: a mobiltelefon mint játékgép (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
  Karrier   Design
Karrierváltás ősszel
Új vezető a Yettel Márka- és Marketingkommunikációs Igazgatóság élén
Szervezeti megújulás az ACG-nél
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Hogyan alakítsuk ki az álomkonyhánkat? (x)
A kényelem és dizájn olasz mesterművei (x)
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
  DM   Kutatás
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Csak keveseknél nőtt a profit 2024-ben
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
  Promóció   Reklám
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Innovatív akkumulátorok motorkerékpárokhoz (x)
Tippek, hogyan válasszuk ki a megfelelő kerti kisházat (x)
Szilikonozás mesterfokon: hogyan érheted el a penészmentes fürdőszobát? (x)
Ilyen a jó cateringszolgáltatás (x)
Miért a PVC ragasztószalag a csomagolási világ megkerülhetetlen eleme? (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
Robert Pattinson az 1664 márkanagykövete lett
A kávécserje élete: titkok a csészéd mögött (x)
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
A Rossmann újabb elismerései
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Mit tegyünk az elhasználódott eszközökkel? (x)
A Foldana lett a Hédervár KSE névadó szponzora
Adni Öröm! – 1800 gyermek kezdheti méltó módon a tanévet
  Kereskedelem
Saját tervezésű gyémánt eljegyzési gyűrű (x)
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
A Rossmann újabb elismerései
A SPAR Magyarország folytatja áruházainak korszerűsítését