Márkák
|
Hatalmas tőkebevonással erősít a nemzetközi piacokon a magyar márka
Márkák
A POLCZ adalékanyag-mentes, minőségi tartós készételei már nemcsak a magyarok életét teszik könnyebbé, hanem Szlovákia után hamarosan Ausztriában és Németországban is a fogyasztók asztalára kerülhetnek.
|
|
|
A Volkswagen egyelőre nem tervez újabb akkumulátorgyárat
Márkák
A német Volkswagen (VW) autóipari konszern egyelőre nem tervez újabb akkumulátorgyárat - jelentette be Oliver Blume vezérigazgató azután, hogy a héten megbeszélést folytatott cseh kormánytisztviselőkkel.
|
|
|
A LEGO Csoport a játékiparban az első helyen van
Márkák
A LEGO Csoport 2023 első félévében megelőzte a játékipart miközben felgyorsította a hosszú távú növekedését célzó stratégiáját.
|
|
|
A Coca-Cola új, limitált kiadású Creations íz
Márkák
Emberi és mesterséges intelligencia közösen alkotta meg az új üdítőital futurisztikus ízét, amelyet a jövő végtelen lehetőségeire fókuszáló AI-élmény egészít ki.
|
|
|
Új nemzetközi kampány a Scitec Nutritiontól
Egészségmarketing
Szeptemberben új imázsépítő kampánnyal rukkolt elő a több mint 25 éves étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó és forgalmazó Scitec Nutrition.
|
|
|
Íme egy modern és sportos óra, ami sokkolni fog (x)
Márkák
Hétköznapjainkba egyre jobban beépül az egészséges életmód, köszönhetően a sportóráknak, melyek folyamatosan monitorozzák mozgásunkat.
|
|
|
Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
Márkák
Szakmai, gazdasági, technológiai kihívások, amelyek meghatározzák a jelenünket és fémjelzik a jövőt.
|
|
|
Hibrid divat, avagy a sneaker és az elegancia ötvözete (x)
Márkák
A sneaker a tornacipő angol megfelelője. Sportos jellegük, illetve fiatalos megjelenésük miatt rendkívül népszerűek ezek a lábbelik.
|
|
|
A lakosság 95 százaléka rendszeresen fogyaszt virslit
Márkák
A PICK megbízásából készült friss reprezentatív kutatásból kiderül, a virsli vásárlásnál milyen szerepet játszik az ár és a minőség, de az is, mennyire vagyunk tisztában vele, hogy mit teszünk az asztalra.
|
|
|
A Miller Genuine Draft prémium sörmárka egy új, globális kampánya
Márkák
A Miller Genuine Draft prémium sörmárka egy új, globális kampány erejéig összeállt a híres tech house DJ-vel, Hot Since 82-val.
|
|
|