Márkák
|
Az ibis szállodamárka a Szigeten
Márkák
Az ibis szállodamárka nemzetközi programjának keretében 17 országban adnak helyi művészek összesen 44 intim és exkluzív minikoncertet.
|
|
|
A Marquard Media üdvözli a Prada döntését
CSR
A Marquard Media Mo. Kft., mint Magyarország első "furfree" médiavállalata örömmel üdvözli a hírt, miszerint a Prada Group a 2020-as szezontól kezdve nem fog többé állati eredetű prémet használni a kollekcióiban.
|
|
|
Osztalékot fizet a Zwack
Márkák
A Zwack szerdán tartott éves közgyűlése az igazgatóság javaslata alapján jóváhagyta a részvényenkénti 1300 forint, vagyis összesen 2,6455 milliárd forint osztalék kifizetését.
|
|
|
Megújult a Borháló
Márkák
A Borháló a Style Communication kreatív csapatának bevonásával megújítja arculatát és jelmondatát.
|
|
|
Az Intersport áruházaiban vásárolhatók meg a 2Rule-termékek
Márkák
Megkötötte első kiskereskedelmi megállapodását a 2Rule-termékeket gyártó Magyar Sportmárka (MSM) Zrt..
|
|
|
Az adidas felszámolná a nem újrahasznosított műanyag használatát
CSR
Az adidas idén újra csatlakozott a Run for the Oceans kezdeményezéshez, hogy június 8. és június 16. között együtt hívták fel a figyelmet a műanyagszennyezés megállításának fontosságára.
|
|
|
Külföldi piacokon terjeszkedne a Borsodi Sörgyár
Márkák
Beruházásainak köszönhetően regionális gyártási központtá válhat, és külföldön terjeszkedhet a Borsodi Sörgyár.
|
|
|
Az Amazon a világ legértékesebb márkája
Márkák
A tavalyi harmadik helyről az élre ugrott az Amazon a világ legértékesebb márkáinak a listáján.
|
|
|
A KMV és a PepsiCo újabb üzlete
Márkák
A KMV és a PepsiCo egyesült vállalata felvásárolja a szerb Knjaz Miloš ásványvíz- és üdítőital-gyártót.
|
|
|
A LEGO® Braille Kockák prototípusa
CSR
A LEGO Alapítvány és a LEGO Csoport látássérültekkel foglalkozó szervezetekkel összefogva kifejlesztette a LEGO® Braille Kockák prototípusát.
|
|
|