Hírek
4646 hír a hírkategóriában
Márkák

Csökkent a Zwack Unicum adózott eredménye
Márkák
A Zwack Unicum adózott eredménye 231 millió forint volt a 2019-2020-as üzleti év első negyedévében, 53,2 százalékkal kevesebb a bázis időszakban elért 499 millió forintnál.
2019-07-31 11:26, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Elindult az Audi Q3 Sportback sorozatgyártása Győrben
Márkák
Elindult az Audi Q3 Sportback sorozatgyártása Győrben, amely az Audi A3 Cabriolet, a TT Coupé és Roadster, valamint a Q3 után a legújabb győri modell, elsőként egy harmatezüst színű jármű gördült le a gyártósorról.
2019-07-30 11:36, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Romlott az Audi eredménye
Kereskedelem
Kutatási-fejlesztési költségek, új emissziós mérési eljárásra átállás nehézségei, valamint márkák kiszervezése miatt csökkent az év első felében az Audi AG bevétele, működési eredménye és nyeresége.
2019-07-29 10:28, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A BMW Group és a Daimler AG együttműködik
Márkák
A BMW Group és a Daimler AG aláírta hosszú távú technológiafejlesztési együttműködését.
2019-07-22 12:39, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A BMW Group megnyitotta új gyárát Mexikóban
Márkák
A több mint egymilliárd dollár befektetésével rendszerbe állított üzem az innovatív digitalizációs technológiák és a hosszú távon fenntartható működés területén is új mércét állít fel.
2019-07-22 11:46, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Bővíti győri központját az Audi
Márkák
Az Audi 41 milliárd forintból bővíti Győrben a járműgyártási infrastruktúráját, motorfejlesztési központját és elektromos meghajtásokat gyártó egységét - közölte a külgazdasági és külügyminiszter Budapesten.
2019-07-19 11:38, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
10. alkalommal nyert Business Superbrands díjat a Schenker Kft.
Márkák
A Superbrands programot 1995-ben Nagy-Britanniában hozta létre a Brand Council független szervezet, jelenleg a világ több mint 80 országában működik sikeresen.
2019-07-18 12:38, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
100-ból 15 magyar márkahű
Kutatás
A 8%-os világátlaggal szemben kétszer olyan márkahűek a magyarok: 15 százalékuk ragaszkodik a megszokott termékekhez.
2019-07-11 13:02, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
165 éves a Dreher Sörgyárak
Márkák
Az 1854-ben alapított gyár egyike Magyarország legrégebbi , folyamatosan működő vállalkozásainak.
2019-07-10 15:17, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Új benzinkútak a Molnák
Márkák
A GVH engedélyezte, hogy a Mol Nyrt. öt településen megvásárolja a Mobil Petrol hálózat üzemanyagtöltő állomásait, de kötelezettségeket is előírt egyes kutak jövőbeni árképzésével kapcsolatban.
2019-07-09 15:44, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
121314151617181920
  Egészségmarketing   Digitális
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Kannabisz és alkohol – új irány az egészségtudatos fogyasztásban (x)
Természetes arcpakolással fiatalos megjelenés (x)
Hogyan fejlesszük a futballmozdulatokat? (x)
Még van lehetőség nevezni ’Az Év Honlapja 2025’ pályázatra!
Október 30-án zárul Az Év Honlapja 2025 pályázat!
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Startol ’Az Év Honlapja’ 2025 digitális verseny!
Az akadálymentes weboldalak fontossága
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Diageo a Sziget Fesztiválon
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Az okostelefon védelme: stílusos és praktikus megoldások (x)
A kézbe simuló világ: a mobiltelefon mint játékgép (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
  Karrier   Design
Karrierváltás ősszel
Új vezető a Yettel Márka- és Marketingkommunikációs Igazgatóság élén
Szervezeti megújulás az ACG-nél
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Hogyan alakítsuk ki az álomkonyhánkat? (x)
A kényelem és dizájn olasz mesterművei (x)
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
  DM   Kutatás
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Csak keveseknél nőtt a profit 2024-ben
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
  Promóció   Reklám
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Innovatív akkumulátorok motorkerékpárokhoz (x)
Tippek, hogyan válasszuk ki a megfelelő kerti kisházat (x)
Szilikonozás mesterfokon: hogyan érheted el a penészmentes fürdőszobát? (x)
Ilyen a jó cateringszolgáltatás (x)
Miért a PVC ragasztószalag a csomagolási világ megkerülhetetlen eleme? (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
Robert Pattinson az 1664 márkanagykövete lett
A kávécserje élete: titkok a csészéd mögött (x)
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
A Rossmann újabb elismerései
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Mit tegyünk az elhasználódott eszközökkel? (x)
A Foldana lett a Hédervár KSE névadó szponzora
Adni Öröm! – 1800 gyermek kezdheti méltó módon a tanévet
  Kereskedelem
Saját tervezésű gyémánt eljegyzési gyűrű (x)
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
A Rossmann újabb elismerései
A SPAR Magyarország folytatja áruházainak korszerűsítését