Márkák
|
Az Audi 15 milliárd eurós költségcsökkentési programot kezdett
Márkák
Az Audi 15 milliárd eurós (5025 milliárd forint) költségcsökkentési programot hajt végre 2022-ig - mondta a német autógyártó társaság vezetője a Frankfurter Allgemeine Zeitungnak (FAZ).
|
|
|
Magyar fejlesztésű fitneszgépet gyárt a Tungsram
Márkák
A Tungsram megkezdte egy magyar startup cég fitneszgépének gyártását és piacra vitelét - jelentette be a vállalatcsoport.
|
|
|
Vodafone a Porsche Motorsport partnere
CSR
A Vodafone Csoport lesz a hivatalos kommunikációs partnere a Porsche Motorsportnak a 2019/2020-as FIA forma E bajnokságon.
|
|
|
Nagyszabású elektromobilitási offenzívát indít az Audi
Márkák
A német autógyártó társaság 20 tisztán elektromos meghajtású modellt vezet be 2025-ig, és több mint 10 milliárd eurót fordít a kapcsolódó fejlesztésekre.
|
|
|
Kevés hazai márka lát fantáziát az Instagram tévében
Digitális
Az iStory.hu weboldal ismét közzétette a legtöbb követővel rendelkező hazai Instagram márkaoldalak toplistáját.
|
|
|
A Ford T-modell a Közlekedési Múzeum tulajdonában
Márkák
Egy 1926-os gyártású, üzemképes Ford T-modell került a Közlekedési Múzeum tulajdonába; a kiváló állapotú járművel már a múzeum új épületének elkészülte előtt találkozhat a közönség.
|
|
|
Erős évre számít a Kia az idén a magyar piacon
Márkák
Az összpiacinál jóval dinamikusabban, 22 százalékkal bővültek a dél-koreai Kia márka eladásai Magyarországon már az idén az első nyolc hónapban.
|
|
|
A Ford 2022-re egymillió elektromos autó értékesítését tervezi Európában
Márkák
A Ford 2022-re egymillió új elektromos autó értékesítését tervezi Európában, ez a szám akkorra meghaladhatja a benzines és dízel üzemű járművek eladását.
|
|
|
#loveislove - a Coca-Cola a Szigeten
Outdoor/indoor
A Sziget Fesztivál idei témája a 'Love Revolution', azaz a "Szeretet forradalma", amellyel a Coca-Cola örömmel vállal közösséget, hisz az egyenlőség és a sokszínűség alapvető értékeink.
|
|
|
15 év után kapott új arculatot a Profession.hu
Márkák
A kezdeti fehérgalléros célközönséget megszólító állásportál az évek alatt tömegtermékké változott, ennek megfelelően formálta át a megjelenését a Profession.hu.
|
|
|