Hírek
4638 hír a hírkategóriában
Márkák

A Snickers legújabb kampánya
Promóció
Megérkezett a Snickers "Nem vagy formában?" kampánya, ezúttal José Mourinho, Aitana Bonmatí és Bukayo Saka futballsztárok szereplésével.
2025-05-09 09:31, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A BioTechUSA növekedése
Márkák
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport.
2025-04-22 10:17, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
120 év jövőbe mutató gondolkodását ünnepli a Knorr-Bremse
PR
2025 különleges év a Knorr-Bremse AG számára: a vállalat idén ünnepli 120 éves jubileumát.
2025-01-30 09:18, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
Outdoor/indoor
Lenyűgöző élményt kínál a fővárosi Fashion Street a kreativitás és az autók szerelmeseinek.
2024-12-24 11:48, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Outdoor/indoor
A szervezők meglepetéseként a két ünnep között is, sőt egészen január 6-ig marad a LEGOŸ villamos Budapest karácsonyi díszbe öltözött belvárosában.
2024-12-16 10:21, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Szolgáltató vállalkozók hatékony eszközei a kártyák és a bérletek (x)
PR
A szolgáltatóipar számára igazi kincsek azok a megoldások, amikkel a vendégek adminisztrációja megkönnyíthető.
2024-09-24 09:32, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Zwack növelte árbevételét
Márkák
A Zwack növelte árbevételét a 2024-2025-ös üzleti évének első negyedévében.
2024-08-28 10:30, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Milyen anyagból készülnek leggyakrabban az öltönyök? (x)
Márkák
Mivel az öltönyök nagyon sokféle alapanyagból készülhetnek manapság, ezért a vásárlás során nem árt odafigyelni az egyes matériák nyújtotta előnyökre és hátrányokra.
2024-04-26 09:32, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Tovább erősítette nemzetközi pozícióját a BioTechUSA
Márkák
A BioTechUSA-cégcsoport tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét.
2024-04-17 10:42, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Ilyen egy népszerű óramárka (x)
Márkák
Az emberek többsége a találkozás során a cipő és a telefon mellett elsők között azt figyeli meg, hogy milyen karórát visel a másik.
2024-03-30 08:46, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
A változókor utáni problémák
Édesítőszerek, szirupok világa: édesítés kompromisszumok nélkül (x)
Hajnövesztő tippek időseknek (x)
A kék fény veszélyei és védelmi megoldások (x)
A Knorr-Bremse Budapest az országos sportversenyen
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
A digitális rendszer fontossága a vendéglátóipari szektorban
Miért fontos minden vállalkozásnak foglalkozni a weboldala konverziós arányával?
Megvannak „Az Év Honlapja” 2024 díjazottjai!
Érdemes második processzorral bővíteni a kétutas szervert? (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
  Karrier   Design
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
A „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztivál
Minél magasabb pozíciót töltenek be, annál nagyobb a nyomás a nőkön
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
Ötletek, amelyekkel feldobható a gyerkőcök birodalma (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
A zsindelytető szellőztetésének kivitelezése a vállalkozás érdeke is (x)
A villanybojler vezérlőpaneljének cseréje (x)
Tippek a hatékony mosogatáshoz (x)
Tavaszi kert – az új álom (x)
A BioTechUSA növekedése
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
A Snickers legújabb kampánya
A BioTechUSA növekedése
120 év jövőbe mutató gondolkodását ünnepli a Knorr-Bremse
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
A kézszárító gépek jövője: fenntarthatóság, energiahatékonyság, higiénia (x)
Az „Egy csomag szeretet” nevű gyűjtés
Egyedi ajándékok újrahasznosított anyagokból (x)
Kihirdették a K&H a fenntartható önkormányzatokért pályázat nyerteseit
Több mint 35 millió forintot adományozott a Budapest Airport
  Kereskedelem
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
Hogyan választunk termékeket a babáknak? (x)
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése
Több mint 1,5 milliárd SuperShop ponttal jutalmazta a SPAR a vásárlói hűséget
Mintegy 150 új munkatárssal bővíti csapatát a Lidl