Márkák
|
A Snickers legújabb kampánya
Promóció
Megérkezett a Snickers "Nem vagy formában?" kampánya, ezúttal José Mourinho, Aitana Bonmatí és Bukayo Saka futballsztárok szereplésével.
|
|
|
A BioTechUSA növekedése
Márkák
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport.
|
|
|
120 év jövőbe mutató gondolkodását ünnepli a Knorr-Bremse
PR
2025 különleges év a Knorr-Bremse AG számára: a vállalat idén ünnepli 120 éves jubileumát.
|
|
|
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
Outdoor/indoor
Lenyűgöző élményt kínál a fővárosi Fashion Street a kreativitás és az autók szerelmeseinek.
|
|
|
A téli szünet végéig látható a LEGO villamos a Deák Ferenc téren
Outdoor/indoor
A szervezők meglepetéseként a két ünnep között is, sőt egészen január 6-ig marad a LEGO villamos Budapest karácsonyi díszbe öltözött belvárosában.
|
|
|
Szolgáltató vállalkozók hatékony eszközei a kártyák és a bérletek (x)
PR
A szolgáltatóipar számára igazi kincsek azok a megoldások, amikkel a vendégek adminisztrációja megkönnyíthető.
|
|
|
A Zwack növelte árbevételét
Márkák
A Zwack növelte árbevételét a 2024-2025-ös üzleti évének első negyedévében.
|
|
|
Milyen anyagból készülnek leggyakrabban az öltönyök? (x)
Márkák
Mivel az öltönyök nagyon sokféle alapanyagból készülhetnek manapság, ezért a vásárlás során nem árt odafigyelni az egyes matériák nyújtotta előnyökre és hátrányokra.
|
|
|
Tovább erősítette nemzetközi pozícióját a BioTechUSA
Márkák
A BioTechUSA-cégcsoport tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét.
|
|
|
Ilyen egy népszerű óramárka (x)
Márkák
Az emberek többsége a találkozás során a cipő és a telefon mellett elsők között azt figyeli meg, hogy milyen karórát visel a másik.
|
|
|