Hírek
4646 hír a hírkategóriában
Márkák

Növelte forgalmát és javította az eredményt tavaly a Bosch
Márkák
Növelte forgalmát és javított eredményességén 2022-ben a német Robert Bosch GmbH autóipari alkatrész és berendezés beszállító vállalat az MTI-hez eljuttatott jelentés szerint.
2023-02-09 09:06, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Többszörösére emelkedett tavaly a romániai OMV Petrom olajvállalat nyeresége
Márkák
Rekordszintű, 10,3 milliárd lejes (818 milliárd forint) nyereséggel zárta a 2022-es évet az OMV Petrom.
2023-02-03 09:03, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Rekordnyereséget ért el a Shell olaj- és gázipari vállalat
Márkák
A brit Shell olaj- és gázipari cég rekordnyereséggel zárta a 2022-es évet - derült ki a társaság közzétett jelentéséből.
2023-02-02 12:12, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Rekorderedményt ért el tavaly a Ferrari
Márkák
Minden üzemgazdasági mutatószámban rekorderedményt ért el tavaly a Ferrari a csütörtöki éves beszámolója alapján. A cég vezérigazgatója az eredmény további javulását várja az idén.
2023-02-02 10:14, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Nőtt a Harley-Davidson forgalma és nyeresége tavaly
Márkák
Növelte forgalmát, üzemi eredményét és nyereségét tavaly az amerikai Harley-Davidson motorkerékpárgyártó-vállalat a publikált beszámolója alapján.
2023-02-02 09:14, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Története legnagyobb forgalmát érte el tavaly a Piaggio
Márkák
Története legnagyobb forgalmát érte el tavaly a főként robogókat és motorkerékpárokat gyártó olasz Piaggio csoport a kiadott közleménye alapján.
2023-01-27 09:18, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
A BMW M GmbH új értékesítési rekorddal zárta jubileumi évét
Márkák
A bajor prémiummárka nagyteljesítményű sportautókat építő divíziója tavaly világszerte összesen 177 257 darab BMW M modellt adott el, amely az előző esztendő teljesítményéhez viszonyítva 8,4 százalékos gyarapodás.
2023-01-24 11:12, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A BMW Group Magyarország új éves értékesítési rekordot ért el
Márkák
A BMW Group Magyarországon tavaly 5 267 darab új autót értékesített.
2023-01-18 10:39, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A BMW 2022-ben is megőrizte vezető pozícióját
Márkák
A BMW Group tavaly összesen 2 399 636 darab új autót értékesített.
2023-01-12 11:43, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Jól fogadta az MG márkát a magyarországi autópiac
Márkák
A brit eredetű MG márka 1 százalékos részesedést szakított ki a magyarországi újautó-piacból 2022 végére, miután tavaly szeptemberben megkezdődött a magyarországi forgalmazása-ismertették az MG Motor Hungary vezetői
2023-01-12 10:50, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
34567891011
  Egészségmarketing   Digitális
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Kannabisz és alkohol – új irány az egészségtudatos fogyasztásban (x)
Természetes arcpakolással fiatalos megjelenés (x)
Hogyan fejlesszük a futballmozdulatokat? (x)
Még van lehetőség nevezni ’Az Év Honlapja 2025’ pályázatra!
Október 30-án zárul Az Év Honlapja 2025 pályázat!
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Startol ’Az Év Honlapja’ 2025 digitális verseny!
Az akadálymentes weboldalak fontossága
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Diageo a Sziget Fesztiválon
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Az okostelefon védelme: stílusos és praktikus megoldások (x)
A kézbe simuló világ: a mobiltelefon mint játékgép (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
  Karrier   Design
Karrierváltás ősszel
Új vezető a Yettel Márka- és Marketingkommunikációs Igazgatóság élén
Szervezeti megújulás az ACG-nél
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Hogyan alakítsuk ki az álomkonyhánkat? (x)
A kényelem és dizájn olasz mesterművei (x)
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
  DM   Kutatás
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Csak keveseknél nőtt a profit 2024-ben
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
  Promóció   Reklám
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Innovatív akkumulátorok motorkerékpárokhoz (x)
Tippek, hogyan válasszuk ki a megfelelő kerti kisházat (x)
Szilikonozás mesterfokon: hogyan érheted el a penészmentes fürdőszobát? (x)
Ilyen a jó cateringszolgáltatás (x)
Miért a PVC ragasztószalag a csomagolási világ megkerülhetetlen eleme? (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
Robert Pattinson az 1664 márkanagykövete lett
A kávécserje élete: titkok a csészéd mögött (x)
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
A Rossmann újabb elismerései
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Mit tegyünk az elhasználódott eszközökkel? (x)
A Foldana lett a Hédervár KSE névadó szponzora
Adni Öröm! – 1800 gyermek kezdheti méltó módon a tanévet
  Kereskedelem
Saját tervezésű gyémánt eljegyzési gyűrű (x)
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
A Rossmann újabb elismerései
A SPAR Magyarország folytatja áruházainak korszerűsítését