Márkák
|
Vezető háztartásigép-márka tart a magyar piacra
Márkák
A magyar piacon is megjelenik a világ vezető nagy háztartásigép-márkája, a Haier.
|
|
|
A Dreher Sörgyárak ünnepli a nőnapot
Márkák
A Dreher Sörgyárak a nőnaphoz kapcsolódóan háromrészes animációs rövidfilmsorozatban mutatja be a nők szerepét a sörgyár, a márka és a magyar sörgyártás történetében.
|
|
|
Az otthon főzött kávénak nincsen párja (x)
Márkák
A kávézás szerelmesei el sem tudják képzelni, hogy egy forró fekete nélkül indítsák a reggeleket.
|
|
|
A Mercedes bővíti modellportfólióját
Márkák
A Mercedes-Benz modellkínálata az idén tovább bővül a személyautó és a teherjármű szegmensben egyaránt.
|
|
|
Válassz olyan ékszert, amely garantálja a minőséget is! (x)
Márkák
Az ékszervásárlás során szeretnénk olyan ékszert választani, amelynek a magas minőségében biztosak lehetünk.
|
|
|
Az IKEA Magyarország eredményei és tervezései
Márkák
Az IKEA Magyarország éves szinten közel 20%-kal növelte eladási eredményét, 2023-ban debreceni Tervezőstúdió nyitásával bővíti szolgáltatásait.
|
|
|
Peugeot: a kereslet csökkenése az új kihívás a magyar autópiacon
Márkák
A magyarországi újautó-piac szereplői számára a múlt év vége óta a fő kihívás már nem a gyártási kapacitások szűkössége, hanem a kereslet csökkenése - mondta a Peugeot márkaigazgatója az MTI-nek.
|
|
|
Jelentős beruházásokat indított el a BioTechUSA
Márkák
A válságálló intézkedéseknek köszönhetően a tavalyi évet több mint 20 milliárd forintos növekménnyel zárta a magyar tulajdonban lévő BioTechUSA-cégcsoport.
|
|
|
A Lego a legértékesebb játékmárka a világon
Márkák
A Lego kilencedik éve a világ legértékesebb játékmárkája a Brand Finance brit piackutató és üzleti tanácsadó cég értékelése szerint. A dán Lego értéke egy év alatt 24 százalékkal, 7,44 milliárd dollárra nőtt.
|
|
|
További áremelésekre készül a Nestlé
Márkák
A svájci Nestlé, a világ egyik vezető élelmiszeripari cége 9,3 milliárd frank adózott eredménnyel zárta a tavalyi évet, ami jelentős, 45,2 százalékos csökkenés a 2021. évihez viszonyítva.
|
|
|