Hírek
4646 hír a hírkategóriában
Márkák

Herendi porcelánokból nyílt kiállítás a török fővárosban
Márkák
Ankarában, a Kortárs Művészetek Központjában (Cagdas Sanatlar Merkezi) megnyílt a Herendi Porcelánmanufaktúra Porcelánra festett kultúrák című kiállítása, amely összesen 216 dísz- és használati tárgyat vonultat fel.
2020-01-06 11:37, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A MNV eladja a Hollóházi Porcelángyár Kft.-t
Márkák
A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. (MNV) eladásra hirdette meg a hungarikumok gyűjteményébe sorolt 240 éves múltra visszatekintő hollóházi porcelángyárat - írta a Napi.hu a vagyonkezelő honlapja alapján.
2020-01-06 10:14, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Rendkívül sikeres évet zár a Mary Kay
Márkák
A cég több mint 20 tekintélyes díjat nyert el különféle üzleti, vállalati felelősségvállalási és vállalatvezetői kategóriákban 2019-ben.
2020-01-06 09:43, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Sorozatban negyedszer a csúcson a Magyar Suzuki
Márkák
25 766 regisztrált személygépkocsival a Suzuki 16,32 százalékos részesedést ért el a hazai személyautó-piacon 2019-ben.
2020-01-03 13:48, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Átadták a Tesla első, Kínában gyártott járműveit
Márkák
Átadták a Tesla első, Kínában gyártott járműveit - jelentette a Hszinhua kínai állami hírügynökség.
2019-12-30 10:48, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az első Ford hibrid Romániában
Márkák
A Ford megkezdte az első Ford Puma gyártását.
2019-12-27 12:36, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Évente négy százalékkal bővül a Jókenyér márka eladása
Márkák
Évente átlagosan négy százalékkal több pékárut adott el a Jókenyér márka termékeit gyártó Ludwig és Mentes Kft. az utóbbi 5 évben, a növekedéssel párhuzamosan 96-ról 170-re növelték a munkavállalói létszámot.
2019-12-27 11:24, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Több mint 29 milliárd forinthoz jutott a Hell Energy
Márkák
A Hell Energy Magyarország Kft. 29,057 milliárd forintnyi forrást vont be a jegybank növekedési kötvényprogramja (NKP) keretében tartott kötvényaukción.
2019-12-20 11:33, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Nőtt a Ryanair féléves utasforgalma és bevétele is
Márkák
Nőtt a Ryanair féléves utasforgalma és bevétele is, profitja azonban az emelkedő költségek miatt nem változott.
2019-11-04 12:57, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Volkswagen első teljesen elektromos autójának sorozatgyártása
Márkák
Elkezdődött a németországi Zwickauban az első teljesen elektromos Volkswagen személyautó, az ID.3 sorozatgyártása.
2019-11-04 11:44, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
101112131415161718
  Egészségmarketing   Digitális
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Kannabisz és alkohol – új irány az egészségtudatos fogyasztásban (x)
Természetes arcpakolással fiatalos megjelenés (x)
Hogyan fejlesszük a futballmozdulatokat? (x)
Még van lehetőség nevezni ’Az Év Honlapja 2025’ pályázatra!
Október 30-án zárul Az Év Honlapja 2025 pályázat!
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Startol ’Az Év Honlapja’ 2025 digitális verseny!
Az akadálymentes weboldalak fontossága
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Diageo a Sziget Fesztiválon
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Az okostelefon védelme: stílusos és praktikus megoldások (x)
A kézbe simuló világ: a mobiltelefon mint játékgép (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
  Karrier   Design
Karrierváltás ősszel
Új vezető a Yettel Márka- és Marketingkommunikációs Igazgatóság élén
Szervezeti megújulás az ACG-nél
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Hogyan alakítsuk ki az álomkonyhánkat? (x)
A kényelem és dizájn olasz mesterművei (x)
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
  DM   Kutatás
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Csak keveseknél nőtt a profit 2024-ben
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
  Promóció   Reklám
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Innovatív akkumulátorok motorkerékpárokhoz (x)
Tippek, hogyan válasszuk ki a megfelelő kerti kisházat (x)
Szilikonozás mesterfokon: hogyan érheted el a penészmentes fürdőszobát? (x)
Ilyen a jó cateringszolgáltatás (x)
Miért a PVC ragasztószalag a csomagolási világ megkerülhetetlen eleme? (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
Robert Pattinson az 1664 márkanagykövete lett
A kávécserje élete: titkok a csészéd mögött (x)
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
A Rossmann újabb elismerései
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Mit tegyünk az elhasználódott eszközökkel? (x)
A Foldana lett a Hédervár KSE névadó szponzora
Adni Öröm! – 1800 gyermek kezdheti méltó módon a tanévet
  Kereskedelem
Saját tervezésű gyémánt eljegyzési gyűrű (x)
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
A Rossmann újabb elismerései
A SPAR Magyarország folytatja áruházainak korszerűsítését