Hírek
4621 hír a hírkategóriában
Márkák

Története legnagyobb forgalmát érte el tavaly a Piaggio
Márkák
Története legnagyobb forgalmát érte el tavaly a főként robogókat és motorkerékpárokat gyártó olasz Piaggio csoport a kiadott közleménye alapján.
2023-01-27 09:18, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
A BMW M GmbH új értékesítési rekorddal zárta jubileumi évét
Márkák
A bajor prémiummárka nagyteljesítményű sportautókat építő divíziója tavaly világszerte összesen 177 257 darab BMW M modellt adott el, amely az előző esztendő teljesítményéhez viszonyítva 8,4 százalékos gyarapodás.
2023-01-24 11:12, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A BMW Group Magyarország új éves értékesítési rekordot ért el
Márkák
A BMW Group Magyarországon tavaly 5 267 darab új autót értékesített.
2023-01-18 10:39, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A BMW 2022-ben is megőrizte vezető pozícióját
Márkák
A BMW Group tavaly összesen 2 399 636 darab új autót értékesített.
2023-01-12 11:43, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Jól fogadta az MG márkát a magyarországi autópiac
Márkák
A brit eredetű MG márka 1 százalékos részesedést szakított ki a magyarországi újautó-piacból 2022 végére, miután tavaly szeptemberben megkezdődött a magyarországi forgalmazása-ismertették az MG Motor Hungary vezetői
2023-01-12 10:50, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
A Toyota magyarországi működésének legjobb évét zárta tavaly
Márkák
A Toyota történetének legjobb évét zárta 2022-ben Magyarországon az egyesített személyautó- és kishaszongépjármű-piacon.
2023-01-12 09:31, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
A Márka Üdítőgyártó energiaitallal bővíti termékei körét
Márkák
Újabb magyar márkával bővíti portfólióját a Márka Üdítőgyártó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., jövő februártól a vállalat gyártja és forgalmazza az Adrenalin energiaital-családot.
2022-12-14 09:04, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
Ismert kozmetikai márkák térnek vissza az orosz piacra
Márkák
A kivételek közé került át az orosz párhuzamos parfüm- és kozmetikumbehozatalra vonatkozó listán a Lancome, a Redken, az Yves Saint Laurent, a Giorgio Armani és a Kérastase márka.
2022-11-07 11:05, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
Nőtt a Waberer's harmadik negyedévi árbevétele
Márkák
A Waberer's International árbevétele 2022 harmadik negyedévében 18,1 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest, és elérte a 174,6 millió eurót.
2022-11-07 10:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Adaptív divatkollekció Zalandótól
Egészségmarketing
A Zalando bemutatja első, fogyatékossággal élő emberek számára tervezett adaptív divatkollekcióját.
2022-10-19 10:56, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
A Scitec Nutrition és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közös kampánya
Sok a stressz az életedben? Olvass könyveket! (x)
Új nemzetközi kampány a Scitec Nutritiontól
Létezik bőrünk menopauza miatti változására is kezelési mód (x)
A „Kikelet” lett Magyarország Cukormentes Tortája
Követeléskezelés okosan, elektronikusan (x)
Ezt az 5 szempontot vedd figyelembe, ha felújított laptopot vásárolsz! (x)
Hol hasznosítható igazán a ChatGPT? (x)
A Coca-Cola új, limitált kiadású Creations íz
Digitális követeléskezelési szolgáltatást indított a Számlázz.hu
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Hatrészes plakátkampánnyal hirdeti magát a Liszt Ünnep
Egyesült a két svéd outdoor márka
2319 műanyag kupakból rakták ki Petőfi portréját
A Borsodi Friss nyereményjáték
Különleges taxi járja Budapest utcáit
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
Új ingyenes applikáció segíti az autósokat
Tippek profi Instagram Storykhoz (x)
Mi mindenre hasznosíthatók a modern tabletek és táblagépek? (x)
Megfontolandó dolgok telefonszerviz előtt (x)
  Karrier   Design
Hogyan őrizzük meg hatékonyságunkat irodai környezetben?
Változások a Wavemakernél
Rohamosan nő a Keletről bevándorló munkaerő aránya Magyarországon
Ezért érdemes külföldön munkát vállalni (x)
A munkakörök megfelelő elkülönítésével javítható a munkavállalói jóllét
Varródobozok és varrókosarak a hatékony kézimunkához (x)
Ma már nem ciki művirág csokorral kifejezni érzéseidet (x)
Lenyűgöző munkahelyi életképeket szeretnél, de nem vagy profi fotós? Semmi gond, segítünk! (x)
Gyerekszobába kreatív és praktikus megoldás a falmatrica (x)
Csak nyugi! A nyomtatott pólókat nem lehet megunni! (x)
  DM   Kutatás
Elstartolt Kreativitáska kampány
Neked is képben kell lenned az árfolyamokkal? (x)
Duettezik a Baileys és az Eurovíziós Dalfesztivál
Lezárult a pályázás a Mastercard - Év Bankja 2022
Grafikus képzés nem csak művészeknek (x)
Generációváltás: cégek tízezrei lehetnek veszélyben
A lakosság 95 százaléka rendszeresen fogyaszt virslit
A munkakörök megfelelő elkülönítésével javítható a munkavállalói jóllét
Generációs szakadék az online vásárlók körében
Több vállalatnál volt fizetésemelés, mint amennyinél év elején tervezték
  Promóció   Reklám
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
A Borsodi Friss nyereményjáték
Telekom a tehetségek támogatásáról és a női példaképek fontosságáról
Különleges taxi járja Budapest utcáit
Anyák napi köszöntés a BMW Group Magyarországgal
A Coca-Cola új, limitált kiadású Creations íz
Hatrészes plakátkampánnyal hirdeti magát a Liszt Ünnep
Amikor nem csupán strandolni vágysz, Mauritius akkor is tökéletes! (x)
Szigorítás az e-cigarettákra és az égésmentes dohánytermékekre
A Coca-Cola új kreatív platformja
  PR   Egyéb
Hogyan rejtsük el az elosztót diszkréten a lakásunkban? (x)
Mit tud nyújtani egy minőségi motorolaj? (x)
Elstartolt Kreativitáska kampány
A műanyag ablak megfizethető! (x)
Mi lehet az olasz párlatok népszerűségének titka? (x)
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General Electric egykori legendás elnök-vezérigazgatója
  Márkák   CSR
A LEGO Csoport a játékiparban az első helyen van
A Coca-Cola új, limitált kiadású Creations íz
Új nemzetközi kampány a Scitec Nutritiontól
Íme egy modern és sportos óra, ami sokkolni fog (x)
Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
Elstartolt Kreativitáska kampány
A Scitec Nutrition és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közös kampánya
Megállapodást kötött GFM a Dunaferr termelésének zöldítéséről
Stratégiai együttműködést kötött a Duna Autó a CATL és a Xiaomi
A S.Pellegrino Young Chef Academy 2022-23-as versény
  Kereskedelem
Generációs szakadék az online vásárlók körében
Nő az online rendelések aránya a háztartási cikkek értékesítésében
BioTechUSA boltja az Allee-ban
Nem jelölt allergéneket tartalmazhat az epres 7 Days Croissant
A magyarok 69 százaléka nem rendel ismeretlen webshopról