Márkák
|
A KRQ lett a Mercedes-Benz ügynöksége
Márkák
Meghívásos tenderen választott kommunikációs ügynökséget a Mercedes-Benz Hungária Kft., amely hetedik éve piacvezető a prémium autó szegmensben Magyarországon.
|
|
|
Teljesen alkoholmentes ízvilág a Borsodi-tól
Márkák
Az idén 50 éves Borsodi Sörgyár új, 0,0%-os alkoholmentes termékkel bővíti portfólióját.
|
|
|
Csaknem egyharmadával nőtt a Kométa árbevétele tavaly
Márkák
Csaknem 30 százalékkal, 75,4 milliárd forintra növelte konszolidált nettó árbevételét 2022-ben a kaposvári székhelyű Kométa - közölte az olasz családi tulajdonban lévő húsfeldolgozó a BÉT éves jelentésében.
|
|
|
Javult a Volkswagen eredménye tavaly
Márkák
Tovább növelte nyereségességét a 2022-es üzleti évben a Volkswagen márka - áll a Porsche Hungária MTI-hez eljuttatott közleményében.
|
|
|
Új alkoholmentes termékcsalád fejlesztésébe kezd a Pécsi Sörfőzde
Márkák
Több mint 800 millió forintból zajló kutatás-fejlesztési program keretében összetett technológiai fejlesztésbe kezd a Pécsi Sörfőzde Zrt. egy új termékcsalád létrehozása érdekében.
|
|
|
Jelentősen visszaesett a cseh Skoda Auto üzemi nyeresége tavaly
Márkák
A cseh Skoda Auto üzemi nyeresége 42 százalékkal 628 millió euróra esett vissza tavaly - derül ki a német Volkswagen csoportba tartozó legnagyobb cseh autógyár közleményéből.
|
|
|
Vezető háztartásigép-márka tart a magyar piacra
Márkák
A magyar piacon is megjelenik a világ vezető nagy háztartásigép-márkája, a Haier.
|
|
|
A Dreher Sörgyárak ünnepli a nőnapot
Márkák
A Dreher Sörgyárak a nőnaphoz kapcsolódóan háromrészes animációs rövidfilmsorozatban mutatja be a nők szerepét a sörgyár, a márka és a magyar sörgyártás történetében.
|
|
|
Az otthon főzött kávénak nincsen párja (x)
Márkák
A kávézás szerelmesei el sem tudják képzelni, hogy egy forró fekete nélkül indítsák a reggeleket.
|
|
|
A Mercedes bővíti modellportfólióját
Márkák
A Mercedes-Benz modellkínálata az idén tovább bővül a személyautó és a teherjármű szegmensben egyaránt.
|
|
|