Hírek
4641 hír a hírkategóriában
Márkák

Nyári sláger a Coca-Colától
Márkák
Áprilistól piacra dobja a Coca-Cola zero Vanilla-t.
2019-04-15 18:14, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A BMW Group több mint 171 000 darab új autót adott el
Kereskedelem
Az új BMW 3-as limuzin márciusi érkezését övező intenzív várakozás és a BMW i3 tisztán elektromos prémium kompakt 20 százalékos eladási növekedése is enyhe mértékű értékesítési fejlődést irányoz elő 2019-re.
2019-04-15 17:18, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez
Márkák
Még több piacvezető cég lett a MMSZ tagja, a Coca-Cola Magyarország, a Henkel Magyarország, a Magyar Posta, a Nestlé Hungária, az MVM és a T-Systems Magyarország is csatlakozott a szervezethez.
2019-04-15 11:25, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Danone-nál az Alpro
Márkák
Az idei évtől Magyarországon is a Danone forgalmazza az Alpro termékeket. Az Alpro az egyre népszerűbb növényi alapú italok és növényi összetevőkből készült élelmiszerek nemzetközi márkája.
2019-04-15 10:59, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Olimpikonnal debütál a sloggi
Márkák
Az uniszex Zero Feel kollekciót idén tavasszal Iszak Eszti női nagykövet mellett Liu Shaolin Sándor képviseli, bemutatva ezzel a márka fiatalos, szuper kényelmes férfi fehérneműit is.
2019-04-15 09:19, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Rita Ora a DEICHMANN új nagykövete
Márkák
Rita Ora brit énekesnő és dalszerző lesz Európa legnagyobb cipőkereskedőjének, a DEICHMANN-nak az új nagykövete és őszi-téli kollekciójának új arca.
2019-04-15 08:34, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Két kategóriában lett befutó a dm
Márkák
A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting hirdette ki a 2019-es év eredményeit.
2019-04-08 12:48, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Volkswagen Haszonjárművek 1,8 milliárd eurót fordít fejlesztésre
Márkák
A Volkswagen Haszonjárművek több mint 1,8 milliárd eurót fordít fejlesztésre idén, ezzel elindítja átfogó átalakítási programját, hogy autógyártóból mobilitási szolgáltatóvá váljon.
2019-04-05 13:06, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Social Index 2018: 354 márka nyomában
Kutatás
A SentiOne AI támogatott social listening és engagement szoftvere adatalapon tárja fel a különböző márkák, inspirátorok, trendek vagy épp cégek online életútját formáló online és felhasználói attitűdklímát.
2019-04-03 10:15, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Jelentett a Mercedes-Benz
Márkák
A Mercedes-Benz Hungária Kft. és a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. közös sajtótájékoztatón ismertette a 2018-as év eredményeit.
2019-04-02 10:44, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
171819202122232425
  Egészségmarketing   Digitális
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Segíthet a magas THC-tartalmú kannabiszolaj a daganatos betegségek kezelésében? (x)
Magánkórházi megbízás a KRQ-nál
Hajbeültetés: kinek lehet megoldás? (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
A digitális rendszer fontossága a vendéglátóipari szektorban
Miért fontos minden vállalkozásnak foglalkozni a weboldala konverziós arányával?
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
  Karrier   Design
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
A „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztivál
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Hogyan formálja át az építőipart a modern szigetelőanyagok fejlődése? (x)
Mikor és hogyan érdemes hitelkiváltásban gondolkodni? (x)
Lakókocsi ponyvák: védelem az elemekkel szemben (x)
Az emeletes ágyak előnyei a többgyermekes háztartásokban (x)
A dugattyús vagy a csavarkompresszor lesz az ideális? (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A BioTechUSA növekedése
5 gondolat a Megoldások a holnapért 5 évéről
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Martin Couvra nyerte a 2025-ös Turkish Airlines Opent
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Megoldások a holnapért
  Kereskedelem
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl
10 éves a magyar Pepco
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik