Márkák
|
Nőtt a Philips negyedéves EBITDA-eredménye
Márkák
A Philips profitja 31 százalékkal, 162 millió euróra emelkedett az idei első negyedévben az egy évvel korábbi 124 millió euróról, elsősorban a kiadáscsökkentő intézkedések hatására.
|
|
|
Újrahasznosítási forradalom a Vöslauernél
CSR
A Vöslauer Ausztria piacvezető márkájaként felelősséggel tartozik a környezetért és a fenntarthatóságért.
|
|
|
SEAT: változhat az év második felében az újautó-értékesítés
Márkák
Meglódul az év második felében a magyarországi újautó-értékesítés a nagycsaládosok autóvásárlását támogató program hatására a márkakereskedők várakozásai szerint.
|
|
|
Új outlet márka a piacon, érkezett a Fifty
Márkák
Új márkát vezetett be Magyarországra a Tendam-csoport, Spanyolország meghatározó divat- és ruhaipari vállalata, amelyhez a Springfield és Women'secret is tartozik.
|
|
|
Braille-építőkockák a Legotól
Márkák
Látássérült és vak gyerekeknek fejleszt speciális építőkockákat a Lego, hogy segítségükkel játékosan tanulhassák meg a Braille-írást - jelentette be a játékgyár.
|
|
|
Az AutoWallis Koszovóban is értékesít Jaguart és Land Rovert
Márkák
Újabb országba kapta meg a Jaguar és Land Rover járművek és alkatrészek exkluzív importőri jogát az AutoWallis Nyrt. leányvállalata, a Wallis Automotive Europe.
|
|
|
Társul a Harley-Davidson és az Envision Virgin Racing
CSR
A Harley-Davidson is beszáll a Formula E-be, az Envision Virgin Racing csapat szponzoraként. Két márka, amely a jelenbe hozza el az elektromos közlekedés jövőjét két és négy keréken.
|
|
|
Elismertek a Lavazza-t
Márkák
A Lavazza jelentősen előrelépett a világ legmegbecsültebb vállalatainak listáján.
|
|
|
Nyári sláger a Coca-Colától
Márkák
Áprilistól piacra dobja a Coca-Cola zero Vanilla-t.
|
|
|
A BMW Group több mint 171 000 darab új autót adott el
Kereskedelem
Az új BMW 3-as limuzin márciusi érkezését övező intenzív várakozás és a BMW i3 tisztán elektromos prémium kompakt 20 százalékos eladási növekedése is enyhe mértékű értékesítési fejlődést irányoz elő 2019-re.
|
|
|