Hírek
4571 hír a hírkategóriában
Márkák

Az adidas felszámolná a nem újrahasznosított műanyag használatát
CSR
Az adidas idén újra csatlakozott a Run for the Oceans kezdeményezéshez, hogy június 8. és június 16. között együtt hívták fel a figyelmet a műanyagszennyezés megállításának fontosságára.
2019-06-24 10:23, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Külföldi piacokon terjeszkedne a Borsodi Sörgyár
Márkák
Beruházásainak köszönhetően regionális gyártási központtá válhat, és külföldön terjeszkedhet a Borsodi Sörgyár.
2019-06-19 11:34, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az Amazon a világ legértékesebb márkája
Márkák
A tavalyi harmadik helyről az élre ugrott az Amazon a világ legértékesebb márkáinak a listáján.
2019-06-12 11:02, MTI + Mediainfo.hucikk olvasása
 
A KMV és a PepsiCo újabb üzlete
Márkák
A KMV és a PepsiCo egyesült vállalata felvásárolja a szerb Knjaz Miloš ásványvíz- és üdítőital-gyártót.
2019-06-11 12:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A LEGO® Braille Kockák prototípusa
CSR
A LEGO Alapítvány és a LEGO Csoport látássérültekkel foglalkozó szervezetekkel összefogva kifejlesztette a LEGO® Braille Kockák prototípusát.
2019-06-07 15:51, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Megjelent a piacon az Elixina
Márkák
Megjelent a piacon az Elixina, az első palackozott, kiskereskedelemben is kapható magyar PI-víz.
2019-06-06 10:20, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az autópiaccal együtt bővülne a Skoda
Márkák
Stabil 9 százalékos részesedésének megtartásában, az összpiacival azonos bővülésben bízik az idén a Skoda a magyarországi újautó-piacon - mondta Németh János márkaigazgató.
2019-06-05 12:53, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Herendi porcelánok a Gül Baba türbéjénél
Márkák
Több mint 200 dísz- és használati tárgyat, köztük számos ritkaságot vonultat fel a Herendi Porcelánmanufaktúra Porcelánra festett kultúrák című kiállítása, amely pénteken nyílt meg a Gül Baba Kulturális Központban.
2019-06-04 17:27, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Kétszámjegyű árbevétel-növekedést ért el a Bosch
Márkák
Újra kétszámjegyű árbevétel-növekedést ért el a Bosch csoport tavaly Magyarországon.
2019-06-04 13:46, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
31. éve nyereséges az Emirates
Márkák
Az Emirates Csoport nyilvánosságra hozta 2018-2019-es pénzügyi jelentését. A vállalatcsoport 631 millió dollár nyereséggel zárta a tavalyi pénzügyi évét.
2019-06-03 11:59, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
67891011121314
  Egészségmarketing   Digitális
Miért jó sport a kamaszoknak a bringázás?
Szívni vagy párologtatni? Melyik a jobb? (x)
Hogyan sminkelj nyáron? (x)
A modern civilizáció egyik népbetegsége, a depresszió (x)
Védekezzünk hatékonyan az élősködők ellen bolhanyakörvvel! (x)
Startol \\\'Az Év Honlapja 2022\\\' Pályázat!
Időmegtakarítás digitális HR segítségével
Hogyan találd meg az ideális laptopot? (x)
Szereld fel programozható vezérléssel okosotthonodat (x)
Mi mindenre jelenthet megoldást egy használt számítógép? (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Ezeket a dolgokat érdemes mérlegelni, mielőtt kerti bútort vásárolunk (x)
„FénySzili” tovább járja az országot
Karácsonyi meglepetés a Városligetben
Falfestmény az egészségügyi dolgozóknak
Az Egyesült Királyság stabil mobilitása közel 80%
Mi mindenre hasznosíthatók a modern tabletek és táblagépek? (x)
Megfontolandó dolgok telefonszerviz előtt (x)
A Fitpuli nyerte a 2019-es Startup Innovációs Díjat
Jelentősen nőtt a mobilapplikáción befizetett csekkek száma
A SHARE NOW Münchenben
  Karrier   Design
Új marketingvezető az Intersnack Magyarországnál
Új elnök-vezérigazgató az E.ON Hungária Csoport élén
Új vezető az Intersnack Magyarország élén
Milyen eszközökkel védhetjük magunkat munka közben?
A cégek 80 százaléka küzd munkaerőhiánnyal
A megnyerő névjegykártya titkai (x)
Így válaszd ki a tökéletes mennyezeti LED csillárodat! (x)
Az angol lakberendezési stílus alapjai (x)
Hogyan dobják fel otthonodat a dekorációs fények? (x)
Hogyan lesz tökéletes az esküvői dekoráció? (x)
  DM   Kutatás
Ezek a világ legetikusabb vállalatai 2022-ben
Add el először a személyiséged, aztán a terméket! (x)
A Suzuki Vitara az Elviszlek magammal új partnere
Hogyan hódítsunk meg egy pasit? (x)
Hogyan használj fehérítőt, hogy vakítóan tiszták legyenek a textíliák? (x)
A cégek 80 százaléka küzd munkaerőhiánnyal
Áremelkedés várható a gumiabroncsok piacán
Minden Doboz Visszajár - reprezentatív felmérés
A magyarok megszokták az erős ügyfél-hitelesítést az elektronikus fizetéskor
Sokan akár fel is mondanának rugalmas munkavégzés nélkül
  Promóció   Reklám
Anyák napi köszöntés a BMW Group Magyarországgal
A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always kampánya
Díjaztak a LUKOIL-t
Hogyan duplázhatod vagy akár triplázhatod meg céged ügyfélkörét?
A chino nadrág tökéletes választás a nyárra (x)
Céges karácsonyi ajándékok a hatékony márkaépítéshez (x)
Bérelj limuzint az esti partihoz! (X)
2022-es plus size divattrendek (x)
Stílus, elegancia, hódítás - a férfi bokacsizma igazán ellenállhatatlan! (x)
  PR   Egyéb
Így történjen a gésagolyó tisztítása (x)
Hogyan csökkenti a műanyag ablak a zajszintet? (x)
Válasszuk ki a nappalink központi részét úgy, mint egy profi! (x)
Rakj rendet az íróasztalod körül! (x)
Társasok baráti társaságoknak (x)
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General Electric egykori legendás elnök-vezérigazgatója
  Márkák   CSR
Orosz kólagyártó
Intersnack az elmúlt 30 évben
Bemutatjuk az 5 Guinness rekorder chilit (x)
Hatalmas érdeklődés a sneaker piacon! (x)
Hogyan válasszunk a gyereknek sportcipőt? Ezekre kell figyelni! (x)
Az energiavilág jövőjére készülnek
Lezárult az E.ON EnergiaKözösségek program
Több mint 1500-an fogtak össze: ismét égig érhet a bátorság
Humanitárius segítség az Egis-tól
Az E.ON Hungária támogatása az orosz-ukrán háború elől menekülőknek
  Kereskedelem
Az ország legnagyobb BMW M-es kereskedése
Te mersz felnőtteknek való eszközöket áruló boltból rendelni? (x)
Az oroszországi Volkswagen leállította az autók kiszállítását a helyi kereskedőknek
A Notino sikere Magyarországon
Háromból kettő magyar még soha nem vitt vissza ajándékot a boltba