Kutatás
|
A megváltozott munkaképességűek több mint harmadának van állása
Kutatás
Az e körből foglalkoztatottak 40 százaléka részmunkaidőben dolgozik.
|
|
|
Ismét a Google a legerősebb márka Magyarországon
Kutatás
Ismét a Google végzett az élen a VMLY&R reklámügynökség 2019-es országos reprezentatív kutatásában, amely képet ad arról, hogyan látják a márkákat a magyar fogyasztók.
|
|
|
Az alkalmazottak fele elégedetlen munkahelyével
Kutatás
A vállalatok számára jelenleg az egyik legnagyobb feladat a munkaerőhiányból fakadó helyzet kezelése, a megfelelően képzett munkavállalók felkutatása és megtartása.
|
|
|
Mennyire kell messzire költözni a rokonoktól? (x)
Kutatás
Ha 10 embert megkérdezünk, hogy mekkora az ideális lakhatási távolság a szülő és a gyerek között, a fele biztosan azt fogja mondani, hogy ne tudjanak papucsban átjönni.
|
|
|
A magyarok 29 százaléka már elektromos autót venne
Kutatás
A magyarok Európa élmezőnyében vannak az elektromosautó-vásárlási szándékot illetően.
|
|
|
Az IT szakemberek közel fele külföldre költözne egy jó állásért
Kutatás
Az IT szakemberek közel fele külföldre költözne egy jó állásért - de máshol még ennél is nagyobb a mobilitásuk.
|
|
|
2018 a hazai sörgyárak éve volt
Kutatás
A 2017-es enyhe visszaesés után 2018-ban jelentősen növekedett a hazai sörgyártók árbevétele - derül ki az OPTEN céginformációs szolgáltató adataiból.
|
|
|
Évente 80 milliárd forint gluténmentes élelmiszerekre
Kutatás
Többek közt 80%-kal több gluténmentes fagyasztott pizza került a fogyasztói kosárba.
|
|
|
Az iskolakezdés a második legnagyobb vásárlási szezon
Kutatás
A karácsony után a július és szeptember közötti időszak a második legnagyobb vásárlási szezon, az iskolakezdés miatt ilyenkor mélyen zsebükbe kell nyúlniuk a szülőknek.
|
|
|
Cukrozott és márkás kólára bukik a magyar
Kutatás
A gyártói márkák dominálnak a piacon, a sajátmárkás kóla részesedése 8 százalék, derült ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből.
|
|
|