Kutatás
|
A magyarok 4 százaléka végzett feketemunkát
Kutatás
Az európaiak 33 százaléka, a magyarok 38 százaléka ismer olyan embert, aki feketén dolgozik, miközben uniós szinten 3 százalék.
|
|
|
A cégek piaci értékét is meghatározhatja kultúrájuk
Kutatás
A befektetők és a társadalom is nagyobb nyitottságot vár el a szervezetektől - derül ki az EY több mint 1000 pénzügyi vezető körében készített globális felméréséből.
|
|
|
Gal Gadot lett a smartwater márka új arca
Kutatás
A vízmárka történetének legnagyobb marketingkampányával indítja az új évtizedet.
|
|
|
Szakemberhiány korlátozza a mesterséges intelligencia terjedését
Kutatás
Meghatározó szerepet kap a mesterséges intelligencia (MI) a vállalatok jövőbeni sikerében világszerte - mutat rá az EY friss kutatása.
|
|
|
Ilyen állást keresni most a magyarok szerint
Kutatás
Több hirdetés végigböngészése, figyelemfelkeltő önéletrajz megírása, rövid és frappáns bemutatkozás, izgatott várakozás a visszajelzésre - ezekkel a feladatokkal jár egy új pozíció megtalálása a munkakeresők számára
|
|
|
A társadalmi ügyekben aktív cégek előnyben
CSR
A munkaerőpiacon is előnybe kerülhetnek a társadalmi ügyekben aktív cégek.
|
|
|
Csúcson az X generáció a cégvilágban, de a sok Y-os már a nyomukban
Kutatás
A hazai cégbázis tulajdonosai között az 1960 és 1979 között született X generáció képviselői vannak a legtöbben, de a fiatalabb generációk is erősen feljövőben vannak.
|
|
|
Miért nem adnak a cégek visszajelzést az állásinterjú után?
Kutatás
Az állásinterjú után jön a munkakeresési folyamat leginkább idegőrlő része: a várakozás a visszajelzésre.
|
|
|
Nagy az egyetemisták vállalkozó kedve
Kutatás
Ötből négy egyetemista indítana saját vállalkozást, a legtöbben azért, hogy megvalósítsák önmagukat - derült ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) felméréséből.
|
|
|
Szembeszökő kettősség jellemzi a hazai álláshirdetéseket
Kutatás
Drasztikusan megnő a jelentkezők száma azokra az álláshirdetésekre, amelyekben ismertetik a fizetést.
|
|
|