Kutatás
|
2018 a hazai sörgyárak éve volt
Kutatás
A 2017-es enyhe visszaesés után 2018-ban jelentősen növekedett a hazai sörgyártók árbevétele - derül ki az OPTEN céginformációs szolgáltató adataiból.
|
|
|
Évente 80 milliárd forint gluténmentes élelmiszerekre
Kutatás
Többek közt 80%-kal több gluténmentes fagyasztott pizza került a fogyasztói kosárba.
|
|
|
Az iskolakezdés a második legnagyobb vásárlási szezon
Kutatás
A karácsony után a július és szeptember közötti időszak a második legnagyobb vásárlási szezon, az iskolakezdés miatt ilyenkor mélyen zsebükbe kell nyúlniuk a szülőknek.
|
|
|
Cukrozott és márkás kólára bukik a magyar
Kutatás
A gyártói márkák dominálnak a piacon, a sajátmárkás kóla részesedése 8 százalék, derült ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből.
|
|
|
Mivel pörgeti magát a magyar?
Kutatás
Júliusban és augusztusban, a fesztiválszezon alatt tetőzik az energia- és sportitalok fogyasztása.
|
|
|
A nyári vakációt tervező magyarok közel fele külföldre is ellátogat
Kutatás
Idén a magyarok 64%-a megy nyaralni, amely 5%-os növekedés tavalyhoz képest - derül ki a Budapest Bank megbízásából, már hatodik éve készített reprezentatív kutatásból.
|
|
|
A hazai kkv-k közel egyharmada még idén tervez beruházást
Kutatás
A kkv-k többsége növekedésre számít mind az árbevétel, mind a profit tekintetében az idei évben - derült ki a Budapest Bank 300 cégvezető körében elvégzett kutatásából.
|
|
|
Miért bérelnek autót a magyarok
Kutatás
Az autót valaha már bérlők közt jelentősen nagyobb a nők aránya, többen vannak a felsőfokú végzettséggel rendelkezők, akik leginkább 2 fős háztartásban élnek, jellemzően 46-55 év közöttiek.
|
|
|
A nyár slágere: rosé és fröccs a teraszokon
Kutatás
A nyári időszakban legszívesebben hangulatos teraszon rosét isznak a közösségi média használók.
|
|
|
Szürke a magyarok ízlése
Kutatás
Az örök klasszikus bézs és az univerzális szürke a magyarok kedvenc színei, ha fugáról van szó - derült ki a Mapei Kft. online szavazásából.
|
|
|