Kutatás
|
Mi zavar a legjobban a munkahelyünkön?
Kutatás
Az Inspira kutatócég kétszáz 30 és 55 év közötti irodai dolgozót kérdezett meg a beltéri levegő minőségével foglalkozó AeraMax megbízásából.
|
|
|
Így utaznak az Y generáció tagjai
Kutatás
Az egyre növekvő kalandvágy szerencsére nem jár vakmerőséggel - a számok azt mutatják, hogy a fiatal utazók egyre tudatosabbak.
|
|
|
Vészesen öregszik a hazai gépjárműpark
Kutatás
A magyar járműpark átlagéletkora egyre magasabb, miközben az emberek harmada azért nem vág bele az autóvásárlásba, mert nincs elegendő önrésze.
|
|
|
A franciák ötödének nincs elég pénze egészségesen táplálkozni
Egészségmarketing
A franciák ötödének nem telik napi három étkezésre és nem tud egészségesen táplálkozni - derül ki az Ipsos közvélemény-kutatóintézet kedden közzétett felméréséből.
|
|
|
Európai viszonylatban ezüstérmes a hazai kisker
Kutatás
Az európai (2,4%-os) átlagot messze túlszárnyalva 7,8 százalékos értékbeli növekedéssel a magyar kiskereskedelem a második a kontinens kiskereskedelem forgalmát nézve 2018 második negyedévében.
|
|
|
18 millió fagyasztott pizzát toltunk le egy év alatt
Kutatás
Lendületben a fagyasztott pizza Magyarországon: 2017. július és 2018 júniusa között 18 millió darab fogyott belőle nyolcmilliárd forint feletti értékben.
|
|
|
A Tchibo Family idén is megtölti az osztályperselyeket
Kutatás
A magyar családok negyede gondtalannak éli meg az iskolakezdés időszakát - derül ki a Tchibo Family a napokban újraindult "Töltsd fel az Osztályperselyt!" promóciója alkalmából készített reprezentatív kutatásából.
|
|
|
A közösségi média és családi termék előnyben
Kutatás
Új termék vásárlásakor a magyar fogyasztók egyötöde lehetőleg az egész család számára használható termékeket vásárol, míg a többfunkciós termékekre egytizedük kíváncsi.
|
|
|
100-ból 6 európai társadalmi vállalkozásnál keresi a kenyerét
CSR
Kutatások szerint az európai szociális gazdasági szektor jelenleg több, mint 11 millió embernek ad munkát, ez az aktív munkaképes lakosság 6 százalékát teszi ki.
|
|
|
Felvásárlással hoznák be technológiai lemaradásukat a cégek
Digitális
Folyamatos nyomást jelent a digitalizáció a nagyvállalatok vezetői számára.
|
|
|