Kutatás
|
Fejtörést okoz a technológiai fejlődés az autókereskedések számára
Kutatás
Autómegosztás, alternatív üzemanyagok, okos autók, új versenytársak - az autókereskedőknek sok, korábban nem létező kihívással kell szembenézniük a következő évtizedben.
|
|
|
Mit tudnak a magyarok az E-számokról?
Egészségmarketing
A magyar fogyasztók többsége, tízből hat felnőtt elolvassa a címkén, hogy a kiválasztott élelmiszerben milyen adalékanyagok vannak, de túlzottan nem tartanak ezektől az összetevőktől.
|
|
|
Biztos és jól fizető munkahelyet szeretnének a fiatalok
Kutatás
A munkahely biztonságát és a fizetést tekintik a legfontosabbnak a pályaválasztás előtt álló hetedik osztályos fiatalok a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) idei pályaorientációs kutatása alapján.
|
|
|
Egyérintéses fizetés Magyarországon
Kutatás
Az egyérintéses technológia népszerűsége töretlenül növekszik Európában, Magyarország pedig jóval az átlag felett teljesít ebben a tekintetben.
|
|
|
A 2018-as iskolakezdési vásárlási szokások
Kutatás
Idén 48.000 forintba került egy alsós, 61.000 forintba egy felsős iskolakezdése.
|
|
|
A kínai Y-generáció nem tervezi a nyugdíjas éveit
Kutatás
A Fidelity International és az Ant Fortune, az Ant Financial leányvállalata ötéves együttműködési megállapodást írt alá egymással, hogy felmérje, mennyire állnak készen a kínaiak a nyugdíjas éveikre.
|
|
|
Drasztikus változás előtt a HR szakma
Kutatás
Az agilis toborzás, a kiterjesztett valóság, a jelöltélmény és design thinking fogalmaival is tisztában kell lenniük a 21. századi humánerőforrás-szakembereknek.
|
|
|
Nem a végzettség szerint dolgozunk
Kutatás
A magyar munkavállalók 44 százaléka nem azon a területen dolgozik, amelyben a legmagasabb végzettségét szerezte, ráadásul további 44 százalék aktívan gondolkodik a pályaváltáson.
|
|
|
A szabadság után állnak fel a legtöbben a munkahelyükről
Kutatás
A nyaralás után ismeri fel a legtöbb munkavállaló, hogy nincs egyensúlyban a munkája és a magánélete.
|
|
|
Mobilon nézzük ki, de a vásárlás laptopról történik
Kutatás
Mobilon nézzük ki, hogy mit vegyünk, de asztali gépen nyomjuk meg a vásárlás gombot.
|
|
|