Kutatás
|
Ismerősökön keresztül köttetik a legtöbb üzlet
Kutatás
A magyarok jelentős része közös ismerősön keresztül találja meg potenciális üzleti partnereit, a kapcsolatépítésben a sales manager és a hideghívás csak elenyésző szerepet tölt be.
|
|
|
Idén többet költenek játékokra a szülők
Kutatás
Idén karácsonykor a magyar gyermekek két-három játékra is számíthatnak, amelyekre a szülők többsége 10 ezer forintnál is többet költ a Regio Játékkereskedelmi Kft. és a Formatex Kft. legfrissebb kutatása szerint.
|
|
|
Az idén többet költenek a magyarok ajándékokra
Kutatás
Az idén a magyarok többet szánnak karácsonyi ajándékra, mint tavaly és kevesebbeknek kell előre takarékoskodniuk az ünnepi kiadásokra - közölte a Budapest Bank a megbízásából készített GfK kutatás megállapításait.
|
|
|
Karácsony a Bónusz Brigád szerint
Kutatás
Az emberek közel 60 százaléka kifejezetten várja a karácsonyt, bár mindenki másképp - ez derült ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital között nagy karácsonyi felméréséből.
|
|
|
A fiatalokat az ár, az idősebbeket a kedvezmény mértéke érdekli
Kereskedelem
Míg 8 éve átlagosan 3300 forintot költöttünk egy vásárlás alkalmával a legnagyobb bónuszos/kuponos oldalon, addig idén már közel 12 ezer forintnyi élmény vagy termék került átlagosan a kosarakba.
|
|
|
Nőtt az e-bevásárlás forgalma globálisan
Kutatás
A csomagolt és frissáru online forgalma globálisan 15%-kal nőtt az elmúlt két évben.
|
|
|
Szívesen vásárolna önvezető autókat a magyarok többsége
Kutatás
A magyarok több mint fele számít arra, hogy az önvezető autók széles körben elérhetők lesznek.
|
|
|
Gyanús vegyületek és E-számok a szervezetünkben
Egészségmarketing
Országos kutatásban tárták fel a hazai fogyasztók élelmiszer-adalékanyagokkal kapcsolatos ismereteit.
|
|
|
Mi a helyzet az apróhirdetési piacon?
Kutatás
Az eNET és a Budapesti Corvinus Egyetem immár negyedszer vizsgálta az online apróhirdetési piacot, ezúttal az egyre fűtöttebb ingatlanpiacra fókuszálva.
|
|
|
A Bónusz Brigád a legjobbak között
Kutatás
Egyre tudatosabbak, egyre jobb döntéseket hoznak, egyre inkább azt keresik, hogy élmény legyen vásárolni.
|
|
|