Kutatás
|
Jó-e az okosautó?
Digitális
Mindössze a válaszadók negyede használna okosautót - más néven önvezető autót -, ennek oka pedig, hogy elsősorban az okosfunkciók aggasztják a magyar felhasználókat. Ez derül ki az NMHH kutatásából.
|
|
|
Inkább zsebpénzt, mint bankszámlát kapnak a magyar gyerekek
Kutatás
A magyar szülők alkalomszerűen beszélnek csak 18 éven aluli gyermekükkel pénzügyekről, először leggyakrabban 3 éves korban kerül elő a téma - derült ki a REGIO JÁTÉK megbízásából az NRC által készített kutatásból.
|
|
|
Nőtt az álláspiac
Kutatás
2018 második felében befagyott a közigazgatás, de így is határozottan nőtt az álláspiac.
|
|
|
Minden második ember adakozott idén
Kutatás
A UPC Direct karácsonyi felmérése szerint inkább adakozunk alapítványoknak, mint az utcán.
|
|
|
Várható 2019-es marketing trendek
Kutatás
Alapvető trendek, fókuszpontok és kérdések, amely segítenek abban, hogy 2019-ben is élvonalbeli marketinges lehess.
|
|
|
A fiatalok többségének nincs pénze elköltözni a szülőktől
Kutatás
Tízből hat fiatal azért nem költözik el a szüleitől, mert nincs elég pénze a különéléshez.
|
|
|
Stabil a hazai kisker forgalma
Kutatás
Európa-szerte stabil a kiskereskedelem teljesítménye: a kontinens 2018 harmadik negyedévi 3,7%-os bővüléséhez a töretlen fogyasztói bizalom és az alacsony infláció is hozzájárult.
|
|
|
Kevesebb időt töltenek utazással az ingázók, mint a fővárosiak
Kutatás
Számos budapesti dolgozónak több idejébe kerül a városon belüli munkába járás, mint azoknak a munkavállalóknak, akik két település között ingáznak minden nap.
|
|
|
Miért nem reggelizünk egészségesebben?
Egészségmarketing
Országos Kellogg's kutatás tárta fel a magyar fogyasztók reggelizési szokásait.
|
|
|
Aggasztó kép a magyarok egészségéről
Egészségmarketing
Több szempontból kiábrándítóak az egészségügyi kilátások: a 30-59 éves magyarok 31 százaléka arra számít, hogy nem éri meg a nyugdíjas kort.
|
|
|