Kutatás
|
Az egyetemi hallgatók harmada már átélte a kapunyitási pánikot
Kutatás
Az egyetemisták többsége hallott már a kapunyitási pánikról és csaknem harmada tapasztalta is már magán ezt a jelenséget - derül ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) TEDx konferenciájára készített felmérésből.
|
|
|
Idén a többség nem egyszer akar utazni
Kutatás
Összesen 2-3 hétre, autóval, belföldre és hotelben megszállva - ezt tervezik a legtöbben 2019-re.
|
|
|
Vásárlási szokások Valentin-nap környékén
Kereskedelem
Az éves Mastercard Love Index alapján a magyarok nem hagyják az utolsó pillanatra a Valentin-napi ajándékok kiválasztását, az online vásárlás iránti bizalom pedig folyamatosan nő.
|
|
|
Valentin-napi online vásárlási trendek az Extreme Digitalnál
Kereskedelem
A klasszikusnak számító fotókidolgozás, a Bluetooth-hangszóró és a fülhallgató mellett idén a márkás parfüm, a fitneszpánt és az okosóra számítanak a legnépszerűbb Valentin-napi ajándéknak az Extreme Digitalnál.
|
|
|
A magyar munkavállalók stabilnak érzi a munkahelyét
Kutatás
A magyar munkavállalók 82 százaléka-nők és férfiak egyaránt - úgy érzi, hogy több mint 5 évig megmarad az állása, a férfiak 83, a nőknek pedig 80 százaléka látja biztosnak a saját pozícióját a jelenlegi munkahelyén.
|
|
|
Az óvatlan munkavállalók jelentik a legnagyobb kiberkockázatot
Kutatás
A cégek közel 80 százalékát érte valamilyen kiberbiztonsági incidens az elmúlt hónapokban Magyarországon.
|
|
|
Mit fogadtak meg a magyarok 2019-re?
Kutatás
Januárban a Bónusz Brigád és a GKI Digital azt kérdezte közös felmérésében, hogy tettek-e a válaszadók 2019-re újévi fogadalmat: 26 százalék felelt igennel.
|
|
|
A magyarok megbíznak a mesterséges intelligenciában
Kutatás
Tíz emberből kilenc már hallott a mesterséges intelligenciáról (MI) Közép- és Kelet-Európában - derül ki egy friss kutatásból, amelyet az IBM megbízásából végzett el az NMS Market Research piackutató cég.
|
|
|
A foglalkoztatottak 3,5 százaléka \'ügyfélszolgálatos\'
Kutatás
Magyarországon jelenleg a foglalkoztatottak 3,5 százaléka dolgozik "ügyfélszolgálatosként".
|
|
|
Merre halad a magyar digitális fogyasztó?
Kutatás
A GfK Hungária átfogó kutatásban mérte fel a hazai digitális fogyasztó online térben való viselkedési és vásárlási szokásait.
|
|
|